Lördag

Jaha nu känns det som om det va skit längesen det va julafton,,, jag känner att jag vill slänga ut granen nu.... men den får stå till efter nyår för barnens skull,,,,,& Daniels ... - Nu får du faan lugna ner dig sa han när jag delade med mig av min brilljanta ide,,, hahaha

I går va vi hos Fam Tschemernjack på lite fika vi plockade ihop det vi hade kvar från julen med korv,sill,skina och lussebullar så hade vi lite plockmat och te det va jäätte mysigt,,, barnen lekte eller bråkade eller ne dom lekte ganska bra till dom blev för trötta,,, så bråkade dom..... Linnea är expert på att reta stackars jack,,,, men i det stora hela va dom sams och vi hade jätte mysigt!!!

I dag har jag varit hos Tessan och kollat i hennes nya lägenhet hon hade det Jättemysigt jag & Linnea blev bjudna på lunch sen fikade vi lite,,, och gick ut en sväng i lekparken dom har en perfekt lekpark eller 2 olika med en massa skojsiga saker,,,, Linnea & Alice lekte och bråkade,,, haha det är mycket sånt i 3-års åldern......
Linnea somnade i bilen på väg hem & eftersom  vi skulle iväg vid 16 tiden så fick hon sitta kvar och sova i 45 minuter,,, vi satte på värmaren och la ut barnvakten så hon sov så gott i sin barnstol.....





På efm va vi bjudna på mat hos Daniels Morbror det va gott att få äta annat än julmat,, Porterstek och UR god sås,,,,, sen marängswich till efterätt (stavas det så??)

Så nu sover Ida Linnea ligger i soffan och äter Oliver,,,, Hon Älskar Oliver,,  Daniel la sig precis han somnar nog om typ 10 minuter,,, haha det brukar vara så så fort han lägger sig ner så säger jag GODNATT

Ida fick en skit bra grej i julklapp som jag sett ut på Lekia det är som ett handtag med ett tygnät i som man kan fylla med tex apelsin sen suger hon på den utan att få i sig några bitar,, hon älskar den.... man kan fylla med va man vill tänkte testa med Melon i morgon,,,,,


Sen va jag bara tvungen att fota TOMTEN vi har vid granen.... den
 har funnits så länge jag kan minnas,,,,, Mormor & Morfar har haft den jämt och sen hade syrran den när Jack & Bianca va små och nu har vi den........ Den är i frigolit och målad,,, så ful men ändå måste jag ha den!!!!


Linnea har käkat upp pepparkaks huset,, eller Godisarna det andra kastade vi eftersom att Tempelton (vår katt) slickat på en del av det,,,, tokstolle


Jaha som jag trodde 13 minuter tog det nu sover Daniel & Linnea.... då sitter man ensam ännu en lördag kväll,,,, nu ska jag mumsa popcorn..... och ögna igenom dom andra bloggarna!!!

Go kväll
Kram kram¨
/Fia


Kommentarer
Postat av: Daniel

ja,ja... klart man är trött när man ska springa upp mitt i nätterna.... puss,puss

2008-12-28 @ 07:41:43
Postat av: Annika

Vilken supersmart "sug-grej". Den ska jag ha i åtanke när Algot blir lite större.

Kul blogg!!

Kram A

2008-12-29 @ 20:27:22
Postat av: Rydberg

jätte trevlig blogg :)<3

2009-01-05 @ 19:58:14
URL: http://idarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0