Äntligen!

Jaa äntligen är tvisten om huset klart... sköönt... vi satt tillsammans med en domare,vår advokat,förra ägaren (en av dom) och hans advokat... vi diskuterade och jag kan säga att av allt som sades så förstog jag typ inget.. alla dessa termer... suck,,, men i alla fall så kom vi fram till en förlikning så vi fick lite pengar,, lite mer än hälften....än det vi hade stämt på men med tanke på allt som ska göras och åtgärdas så är det en liten summa... men men skönt att det är över i alla fall,,,,

På tisdagar går linnea till skogen med dagis alla 3-åringar,, jättemysigt... då har dom fika med sig i sina ryggsäckar,,, det kommer jag ihåg sen jag va liten då man gick på skogsmulle.. det va såå kul.... hoppas Mulle finns när linnea är 4 det är då man brukar börja tror jag.... i alla fall en liten bild på gumman från dagis,,,


I går kväll va vi hos min bästa vän Hanna och firade hennes födelsedag!!! GRATTIS!!! det va trevligt.. god smörgåstårta och goda tårtor!!! barnen fick godispåsar.. (lyx) eftersom det inte va lördag,,, :D

Det va livat värre,,,,, men Ida somnade gott i vagnen,,,

I dag har jag och Ida varit på en liten mamma/barn träff hos Karin, det va trevligt med gott fika och lite mamma snack... gör man annat än fika när man är mammaledig?? ne troro inte det,,,,

                                                                               Greta              Ida

När jag hämtade Linne på dagis i dag höll hon på att pärla ett halsband till mig.. jag har tjatat om ett halsband sen hon började på dagis men aldrig fått ett (mormor har fått) men i dag fick jag ett!!! DET FINASTE JAG SETT!! spelar ingen roll att det bara är 5 pärlor på,,,,& att  hon inte hann klart innan hon skulle hem!! det får sitta tills det går sönder!!
Tack min ÄLSKLING!!!!


Nu har Daniel åkt till E-tuna med Edward & Nathalie för att köpa bil!!! Ida sover,,, Linnea snart i soffan,,, det ska jag nog med göra!!! till Greys Anatomy börjar!!!

Sköt om er!!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0