Så blev det kvällen.....

Det blev VV fisk gratäng till middag gott gott Nea åt som aldrig förr,,,,
Tänk att ibland känner jag mig såm en bläckfisk,,, jag är överallt hela tiden.... lagar mat.. plockar ur diskmaskinen, underhåller Ida,Hjälper linnea som inte fick upp bältet på jeansen och kissade på sig,hänger tvätt,startar en ny maskin allt inom loppet av 15minuter.. PHU att man orkar....
Daniel är och spelar badmington med Dan va han är duktig!! Barnen har somnat skönt att dom somnar nästan samtidigt så man har lite free time.... Ida brukar sova till 5 äter och somnar om till 7, Nea vaknar vid 7 hon med så det duger.....

Nu vankas Idol... sjukt skoj....

Lilla gummis blev ju 6 månader i dag.... och tro det eller ej hon sitter själv nu första gången!!! lite kuddar bakom för säkerhets skull... men hon är såå nöjd med det!!!!   Ida har ju fått eller haft ett tag svinkoppor på kinden typ 5 st... nu har dom börjat torka ut... men jag tror att det kommer fler på andra kinden så det blir nog BVC i möra...

Pratade med storasyster på msn förut... jag och barna åker dit (södertälje) på måndag Vi LÄNGTAR har inte träffats på 2 måander,,,, det ska bli super kuuul!!!! 

so long!!



 Tänk att jag fick till en inbakad på Nea i dag!!      majskrok på stora dagen!!






                                                                                                                            
                                                                                                                         Mina Flickor!!!


 

                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0