FULL FRÄS

Som vaaanligt!!!! i går lämnade kidsen på förskolan,,,, sen till jobbet,,,,Herr Kviby kom förbi & hämtade hårddisken som han skulle ta en titt på,,, hoppas han får ordning på den ,,,,tack på förhand,,,!!
 slutade 15 hann med en sväng på Lindex,,, jo visst några små småå grejor till Tjejerna,,,

 åker & hämtar di små,,,, Linnea hade pärlat halsband & armband IGEN till mig och slagit in i paket,,, Även Ida hade gjort ett armband,, valt alla pärlor själv,,, Mycket nöjd,,, det la vi i hennes "jag sparar lite saker ficka i boken om mig" och sen till mamma för en kaffe,,,, Hem fixa middag,,,, D va hemma skapligt,,,, skönt så man får lite hjälp,,,,, det blev en Tidig kväll,,, somnade vid tio,,,, sköönt

i morse Upp snygga till sig ,, frukost med mina små älsklingar,, sen till förskolan,, hade med mig en Hel påse äpplen,,,, det bara svämmar över på trädet,,,,


 
Ida lite pipig när jag gick,, men som vanligt tyst då jag kommit runt hörnet,,,,
Jobb,,, dagen gick fort,,,, många nöjda kunder,,, hade som ni såg mina fin fina smycken idag!!
Hämta barnen,,,, hem till karin & grabbarna på en fika,,, och lite skit snack,,,, trevligt!!! sen hem fixa middag.,,, Alice kom & lekte med Linnea dom låg på golvet & lekte med Pet Shop figurerna,,,, tänk att det är såå skoj,,,
Jag fixade simpel mat makaroner & korv,,,
D åkte & storhandlade,,, jag badade & nattade barnen,,,, får se hur det går för honom & om allt är med på listan,,,,
Jag hade gjort en matlista för hela månaden,,,,, JAPP så duktig är JAG!!!!  *asg*

Tömde kameran & hittade lite bilder sen jag & Linnea spelade spel i helgen,, snacka om att bli utklassad i Fem myrors alfabets spel,,,,,




 Jo man är liite dålig förlorare,,,,,

 Jahapp då blir man utbytt!!!! Alice i telefonen,,,,

 Så dom kör lite Pippi memory




Nää undrar just var min KÄra sambo är,,,, har han gått bort sig i hyllorna på Willys!!!??

Ha en fin kväll
Puss & Kram
Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0