Onsdaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

I morse kom mamma hit,,,, så jag kunde snygga till mig i lugn & ro,,,,,sen in till Jobbet,,,,, som va lika najs som alltid,,, dagen gick fort,,,,,efter jobbet lämnade jag in mina trasiga glasögon (dom svarta) hos optikern,,,,,han skulle se om han fick till det med ett par andra skalmar,,, BUHÙUU jag som Älskar dom... Hoppas Hoppas.....

Sen hem till Barnen & mormor,,, dom höll på att pyssla i trädgården plockat upp all fallrukt och snyggat till TACK för det,.... Min mamma är verkligen ENERGI knippe No1..... att hon ORKAR!!!!
Ida va med & grejjade,,,, Linnea va & lekte med Alice,,,,,






Pappa kom förbi på fika och lite mys,,,, sen åkte jag & tränade golvgympa,,,, det va som friskis medelpass,,,,  Ojojoj va trött jag blev svetten bara spruuutade,,,, BRA PASS KARIN skit bra musik bra övningar..... jag har ont i ALLA muskler!!!! precis som det ska va!!!! Så alla ni som bor i närheten... Onsdagar kl 17:45 golvgympa på ramdalen.... kom dit!!! super duper sköj!!!!

Sen hem & avlöste snälla momme som fixat middag & utfodrat barnen,,,,, Puss motti!!!!
tack Tack,,,,, det va skönt att träna,,,,
D kom hem strax efter,,,,, jag har fortfarande Inte duschat,,,,, Är så trött,,,, undrar hur kroppen är i morgon VÄRK,,,,,,
Men en sköön sådan,,,,
Grannen ringde & undrade om vi skulle dra en sväng med stavar,,,,,
Så vi bokade i morgon,,,, Sköönt!!!! då är man igång,,,,
Jo jag hade plussat 4 kg under semestern,,, har looooosat 2.5 av dom på en vecka JIHAAA,,,,,
Nu kör vi..... 14 kg till,,,,, sen så,,,,,, MÅLET!!!!!då slutar jag RÖKA,,,, när jag nått mitt MÅL,,,,, Inga laster KVAR!!!!
Har satt iaf 10 till Jul,,,, vi får se,,, jag är nöjd än så länge,,, -27 kg inte illa pinkat på egen hand,,,,

& fru Kviby,,,, tyvärr säljer vi båten för vi får INTE plats alla 4 & hund att sova,,, TRIST!!! det vore najs att sova en helg på havet.,,, jag måste erkänna att jag varit EMOT semester på sjön,,,, verkligen EMOT,,, är uppvuxen med sådanna semestrar och kände att jag inte ville,,, Men Nu börjar jag Ändra mig,,, det är SÅ många av våra kompisar som har båt ¨så nästa sommar hade vi tänkt försöka att ta en vecka iaf på havet!!!! det är ju extra kul att vara några båtar då,,, grilla/fiska/vina/mysa tillsammans,,,, Så därför säljer vi trist trist på den fin fina båten,,,, Men förhoppningsvis kan vi Köpa den andra fin fiina båten vi håller ögonen på,,,,,
D lämnar in kappellet på tvätt i morgon,,,, så vet ni nån eller är ni sugna själva??? Hör av er,,,,

Nu Måste jag Masa min in i duschen..,,,, sen sängen,,, JOBB i morgon,,,,,

Ta hand om er,,,
Pussar & kramar
FIA


Kommentarer
Postat av: fru Kviby

usch vad tråkigt med båten! Men sånt e livet. Ni får ta o åka till tosselilla och österlen. Skitbra! Ska lägga upp lite bilder på fejan sen på tosselilla. Såååååååå kuuuul! Det finns ju massor att upptäcka i Sverige och länderna omkring om man vill. Nej nu ska jag o barana ner till beeeeachen! Ha det gott!

2009-08-20 @ 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0