Fixat...

mm jag har fixat lite och fick tillbaka bloggen någorlunda lite fel typsnitt men annars ,, ja de duger,,,,

OJOJ va det snöat idag,,, HELA dagen och storm,,,, på baksidan är det nästan en halvmeter snö,,, Underbart,,,
Dagen började med att Ida kräktes IGEN helvette 2 gånger en gång innan frukost sen fick hon i sig lite blåbärssoppa som kom upp igen,,, SKIIT och med all denna snö som kommit och jag som bara hade sommardäck på bilen (volvon på verkstad) så blev det inget dagis för Nea,,,
 Vi va innsnöade,,,, SKIT.... så vi har myst inne hela dagen,,, jag har KONSTANT mått Illa men inge mer,,, om jag ändå kunde få spy så Illamåendet går över,,,,
Pappa va här & hämtade soff klädseln,,, TACK så han har tvättat de idag,,,

Nisse va såå gullig idag han kom förbi med målarböcker han köpt till tjejerna,,, Linnea Super glad Målade & Målade,,,, Ja det gick ju inte att vara ute -7 grader och SNÖSTORM,,,, så vi bakade lite Mockarutor,,,, mumms,,, skulle ju baka en pepparkaks Cheesecake och ta med till fröknarna eftersom det blir Linneas sista dag i morgon sen Jullov,,,, men Jag har ju för bövelen INTE kommit iväg och kunnat handla,,, SKIT åxå,,,,
D åkte halv fyra i morse Inte hemma ännu,,, SUCK,,,,

I morgon ska jag JOBBA JIHOOOOO om jag inte blir akut sjuk nu,,, HOPPAS INTE,,,Pappa & Alice ska passa Ida,,, Linnea ska till dagis,,,,

Jag får ett utbrott om jag blir hemma en dag till Jag har suttit i detta hus 5 dagar nu,,, ÅÅ jag blir galen Barnen med,,, BRÅKAR & BRÅKAR slåss gör sig illa & Bråkar,,,
Ensam med 2 kräksjuka rastlösa barn,,, FYY FAAAN säger jag,,, 
Så kommer jag inte till Jobbet i morgon skriver jag in mig på HISPAN,,,,
man känner sig =)((/&%¤"%#¤%&"=)#`?"=)"#¤%&/()=?)(/&%¤#" Ibland,,,,


Bjuder här på Lite foton på vår VINTER vi fått,,,
Massa snö på Fönstrena

 sommardäcksprydda Golfen,,,,

 Vi Tände ljus & myste


Nova en snabb kiss ,,,,


Och Liite bus,,,

 
Tempelton vände & gick In,,,,


Nä nu ska jag sova,,,,,

Ha en fin fin Kväll
KRAMIS
FIA

Kommentarer
Postat av: Fia K

Stackars, stackars lilla Ida!! (& stackars dig, såklart!!)

2009-12-17 @ 22:42:58
Postat av: Anonym

Kul att se Nova. Du har en härlig familj kul att följa er.

2009-12-17 @ 22:46:26
Postat av: Bror Jörgen med familj.

Har ni bara -7grader,det är ju rena rama sommaren.

Här i norr har vi närmare -30grader.

Sköt om er.Kram från oss alla.

2009-12-18 @ 11:39:31
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2009-12-18 @ 12:52:13
Postat av: Maja

Lät inge roligt att vara insnöad, dock så måste jag säga att bilderna var fina i alla fall:)

2009-12-18 @ 13:09:56
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0