SUCK

Ja drar en DJUP suck,,,,, fasen va less på att vara hemma tvätta kräktvätt/städa/bråka/lagamat/bråka,,,,, GRRRR
Har inte sett min sambo sen i Måndags,,,, han sov i Lastbilen i natt,,,, HELVETTE jag börjar HATA snön,,,,
En stooor Eloge till er som är ensamstående villket HÄST jobb,,,, jag är HELT slut,,,,

I går va jag hos Bästis på Glögg kväll Bästa NISSE va barnvakt,,, TACK så jag fick komma hemmifrån en stund dock ringde han efter en timma Ida hade Kräkts RAKT UT i soffan HELVETTE åxå ska det börja om nu????
Så där försvann den Julkänslan,,,, men så klart lite fick ja Hanna hade fixat såå FINT men julmusik(glögg/skinkmackor och alla hade med sig paket för senare körde vi paket leken,,, ÅÅÅ va kul det är,,,,
Jag fick dock åka hem vid halv tio & lösa av Nisse,,,,
Fotade gjorde jag såå klart,,,,
Klicka på bilden så kommer ni till Mitt Facebook Album så ser ni ALLA bilderna


Väl hemma sov barnen,,,, jag började tvätta och plocka undan,,,,, SUCK,,,, Pratade med D som höll på att Ploga för fullt,,, För Jisses va SNÖ det kommit.... FINT!!!

I morse va det bara att ringa & sjukanmäla Ida,,, Linnea hade ju Några timmar kvar på sig att tillfriskna,,, men i morgon får Hon åka på dagis,,, Rastlösheten har varit enorm,,, TUR att Alice va ledig Idag så hon & Linnea har varit Ute och lekt I snön Nästan hela dagen,,,, Jätte skönt för henne att få lite frisk luft,,
Själv har jag STÄDAT skurat spritat tvättat bytt soff överdrag, kör svart numer,,, beställde även ett nytt svart överdrag till fåtöljen/fotpallen,,,,
Pratade med min pappa han har bokat sin stora tvättstuga i morgon så jag kan åka dit & tvätta sofföverdraget & alla sängkläder,,,, har ju som sagt ingen tummlare,,, & Inte plats att hänga,,, det blir lite tvätt då man haft 2 sjuka barn,,,,
Men FREDAG då är det JOBB!! YES längtar efter kollegorna och kunderna nu,,,, HAHAH och Jo Rickard JULMUSIKEN med,,,,vet att han HATAR den just nu,,, men det är bara stt stå ut,,,, en vecka kvar!!!!sen slipper du!!!

Faaan va störande det är med Bloggen att Länklistan är LÄNGST ner,,, VARFÖR vad har Nea pillat på ,, NÅN SOM VET!!! & har tips hur jag ska göra för att få den på sidan igen??

Mitt Lilla Pippi Freak fick vara Pippi idag,,, ÅÅÅ villken Lycka hon sprang runt runt och sjöng,,,,




Oj -4 grader nu,,, det blir nog kallt i natt,,,,, Hoppas att D hinner hem Innan han ska ut & salta igen,,,,,
Nu ska vi äta lite,,, RESTER tur att man har frysen full med matlådor,,, för jag har inte kunnat handla nu börjar det sina på Bröd/mjölk och nu är Bilen Insnöad,,, undrar om den startar överhuvud taget,,, eftersom den är lite knepig,,, men i morgon ska den in på verkstad så dom får kolla och fixa så allt är Tipp topp För Nu är det VINTER,,,

JO ETT STOOOOOOORT GRATTIS TILL MIN BRORSDOTTER NICOLE SOM KLARADE KÖRKORTET IDAG!!!!!!! GRATTTTTIS




Ha en fortsatt trevlig kväll,,,
BAMSEKRAM på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

fullt ös du är så duktig

2009-12-16 @ 20:10:01
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0