Dr Måndag,,,,

Även denna dag har varit full med aktiviteter,,,,,
Fick besök av fam Åberg,,, karin,Hampus & Hannes,,,,, vi fikade,lekte/bråkade/käkade lunch och letade barn,,,, ja när karin skulle gå hem så va alla barn BORTA,, måste erkänna att jag fick lite smått panik i mitt mamma sinne,,,, kastade ner Ida i vagnen & skull bege mig ut att leta,,, Karin hade då varit runt & ropat på de små liven en stund,,,, men då Ringer jag till Fam Ivarsson,,,, (Alice va med & lekte) då hade rackarungarna gått in till dom utan att meddela så dom satt där & pysslade,,, PHU,,,,,


Jag hade fått tid på VTC om min njursten så läkaren tar lite prover,,,, ställer frågor,,, och skickar remiss till Röntken & Kirurg,,,, samt skrev ut lite piller,,, så nu får jag invänta kallelse och hoppas innerligt att jag INTE får med anfall,,,,,

Linnea & Jag pysslade på efm jag snitsade till en Prinsess krona,,, hihi men hon gillade den,,,


Sen blev det middag och efter det drog jag till Min kära Kollega Annsofi på Smyckes homeparty DAG&NATT
SUPER FINA smycken & BILLIGT!!!! så det blev lite shopping,,,,,,
dessa smycken som kan fästas på villken kedja som helst,,,,
 
& detta super fina hjärta i vitt glas ,,,,

Så mina vänner det kommer att bli ett liten smyckes home party hos mig med I vårdagarna,,,,,
Dom är lika "Snö" smyckena men typ en 3:dje del av priset (passar mig utmärkt)
Tack fam Lagsjö för en trevlig kväll TVÅ extra STOORA KRAMAR kram  till gullungarna AMANDA & MELINA!!!

När jag kommer hem sover barnen,,,,,, och Daniel dunade in strax efter,,,,,,
Det är sån OTROOOLIG fullmåne ute,,, provade att fota men det gick inte bra,,,,, men men nu vet ni ju att det är månen ,,,



Nu ska jag ögna igenom lite av bloggarna jag läser,,,,
ha en mysig kväll
KRAAM KRAAAM
FIA


Kommentarer
Postat av: helen

visst e månen helt sagolikt vacker!

2009-02-09 @ 23:21:52
Postat av: Anonym

Fina smycken.... & ja månen är magisk;) Kramiz

2009-02-10 @ 19:47:56
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Mikaela Olle&Noah

åh, jag vill GÄRNA vara med på smyckesparty om jag får.... eller om jag kan få nr till säljaren!

tack =)

2009-02-10 @ 21:43:02
URL: http://www.sundo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0