Slappardag...

Ja idag ska vi nog inte göra mycket,,, Daniel sover fortfarande,,, lite trött efter gårdagen,,,, men han va inte hemma så sent,,, två tror jag klockan va,,,, men jag vaknade med hjärtat i halsgropen när han kom,,, Nova vråålade som bara den,,,, haha här kommer ingen in obemärkt,,, bra det,,,, tur att det va Daniel hade hon skällt och det varit nån annan hade jag pruttat på mig,,,,,

Tjejerna vaknade halv sju jätteskönt ändå somnade dom så tidigt i går,,,, Tröttmössor,,,, Nu sover Ida ute som vanligt,,, Linnea tittar på Alfons,,,,
Nea är så dålig på att äta frukost,,,,  så nu har jag börja göra smörgås figurer igen & då äter hon med god aptit,,, i morse valde hon en gris,,,,, så det blev gris mackor,,,,(av pepparkaks form)
Ida smaskar oavsett form på mackorna.... & hälften får Nova dom ligger under stolen.....



Bevis när hon kastar ner till Nova!!!!

VÅRA BUSUNGAR!!!!





Nu sprang Linnea upp till Alice,,,,, Dom skulle leka fram till lunch,,,,, jag ska fixa mat och väcka Daniel nu är det färdig sovet,,,,

Hoppas ni får en Fin dag!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0