Städning/Njursten/ Mojje/Fest/Trött.....

Haha så kan man samanfatta min lördag/söndag,,,,
Städade på förmidagen ,,, fick innan lunch ett till Njurstensanfall,,,, faaan va det gjorde OOONT,, Daniel drog i väg till Hanna för att hämta lite Spasmofen,,,,, TACK BÄSTIS,,,, så efter en halvtimma gick det över,,,,,,,såå sköönt,,,,
Linnea skulle sova hos Mormor,,, dom va på Tobbe trollkarl och Mojje på culturum,,,, det hade varit jätte spännande Nea fick autografer på sin tröja och Mojjes Skiva,,,,,,















Hos Momme får man äta frukost i sängen,,,,, såå lyxigt!!!






Jag passade på att sova en timma på efm,,,, sköönt,,,, hade fortfarande lite ont i ryggen,,,, Duschar snyggar till mig (så gått det gick) men värken i ryggen blev bara värre,,,, så jag Tar en spasmofen till,,,,, fasen åxå det ger sig inte,,,,
Fixade grönsaker & dipp,drinkar,snacks ,,,,,, men det gör fortfarande ONT,,,,,
Elin kom först av flickorna,,,, faan jag va så nervös att det inte skulle gå över,,,,, vi börjar festa lite & resten av flickorna droppar in,,,, vi har såååå trevligt.... men det gör såå OONNNNNNT i ryggen fortfarande,,,,,,
Men efter nån timma släpper det bara sådär, såå djäävla sköönt ( I morgon ringer jag vårdcentralen!!)
 så då va det bara att röjja loss,,,, och det kan jag säga att vi gjorde med råge!!!!!kollade melodifestivalen JAAA va BRAAA Alcazar va GRYMMA!!!
 Fasen va vi dansade,skrattade,skvallrade precis som det är på en tjejfest,,,,,,, det va som om vi va 20 tjejer inte 6,,,,, hahahaha jejejejejejejejeje
Vi drog oss på krogen dansade och hade skiit kul,,,,,
Kolla på PARTYBILDERNA HÄR!!!! och HÄR Va hemma vid tre tiden,,,, då va det undanplockat och städat efter oss flickor,,, TACK MIN UNDERBAR ÄLSKLING!!!!!<3<3<3

I dag har jag varit liiite trött,,,, fick sovmorgon och slappat hela dagen,,,,,, sen nu på efm va jag på Meandi party hos Elin,,,, jätte mysigt och superfina kläder,,,, men lite för dyrt nu för min ekonomi,,,, vill börja jobba nu & få in lite stålar,,,,,
Barnen sov när jag kom hem och Daniel,,,,,hihi

Jag klippte förästen lugg förut, hade tänkt att spara ut den,,, men neeee jag cuttade av den,,, hihi Vad tycks??



Så nu ska jag med lägga mig i soffan och slappa kan hända att jag somnar,,,, hihi

Ha en fortsatt mysig söndag,,,,
kram

Kommentarer
Postat av: HelenHelen

Lugg e nice! Vilken helg du haft! Hoppas du får hjälp på vc. Hur är det med din pappa förresten? kram

2009-02-08 @ 22:06:42
URL: http://kviby.blogspot.com
Postat av: cicci

Ser framemot bilder och förklaringar... Kul att det inte bara var jag som hade väldigt trevligt.. Fast Jenny uppfann en ny nivå av full. Heliumballongfylla det är inte att leka med..

2009-02-09 @ 06:35:25
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/
Postat av: Helen

den lilla gnutta bitterhet som finns talar: jag vill också ha en mormor till mina barn. Särskilt den som är i himlen!

Men i mitt hjärta är jag glad över att dina barn har en sån fin mormor! Alla barn är värda det! Ta hand om henne! Vårda kärleken!

Kram

2009-02-09 @ 07:53:19
Postat av: Lollo

Jag tycker du passar jättebra i lugg!!! Jag är avis! Kram

2009-02-09 @ 11:38:27
URL: http://loellaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fullt ös medvetslös;)

2009-02-09 @ 19:57:51
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

Fullt ös medvetslös;)

2009-02-09 @ 20:00:04
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0