Ensam fredag,,,,

Ensam & ensam,,, men min älskling är i västerås hela helgen,,,,ADR kusr via jobbet, så det är jag & tjejerna och så har Kusinerna Jack & Bianca kommit på besök,,, Jätte sköönt för oss att slippa vara ensamna,,,,,, det är ju bra att man får sakna varandra åxå,,,,
I dag har jag varit hemma & plockat städat,, Jack är lite allergisk så  jag försökte få bort det mesta av hund/katt håret,,,,
Daniel va på stan på fm med Linnea handlade lite till vår myshelg,,,,,vi käkade kinamat (myyycket pointssnålt) sen åkte han till V-rås,,,, Linnea sa när han åkte Jag kommer att SAKNA pappa jäättemycket,,,,Vår Älsklingspappa men han kommer nog sakna ihjäl sig efter oss med,,,,


Anders kom med Jack & Bianca.. vi tog en kaffe sen åkte han,,, då fixade jag lite middag,,,, Fiskbullar & potatis till Linnea,Ida & Bianca,,, Jack åt plättar från igår och Jag resten av kina lunchen,,,,, så det blev många olika dofter i köket,,,,, typ...kinafisksylt,,,,,,

Efter maten badade tjejerna Ida fortfarande feber 38.8 nu efter badet,,, så hon somnade direkt utan välling eller grååt,,,,, hon ligger i pappas säng Kusinerna har ockuperat hennes rum.....
 Linnea sa igen i badet,,, ÅÅ va jag saknar min pappa,,,, fisalisan,,,,,








Vi försökte ha Linnea uppe så länge som möjligt ,,, men vid halv 8 sa hon ...
-Mamma jag vill gå och lägga mig,,, jag är såååå trött,,,,
- Ja gör det då puss godnatt mamma älskar dig!!
...hon lägger sig i sin säng,,,,
- Släck lampan mamma & gå ut ,sov gott älskar dig!!!
 tog det nog inte ens 5 sekunder och hon sov,,, stumpan,,,, men hon höll ut till halv 8 iaf,,,, hon brukar ju duna bort vid halv sju annars,,, så förhoppningsvis vaknar hon inte fem i morgonbitti,,,,,,


Nu sitter dom stora barnen & kollar på tv ,smaskar godis,,,,,
Jag ska surfa lite,,,,,

Så ha en suvve helg mina vänner,,,,, vi hörs sääkert i morgon.,,,
Kram Kram
bearhug
SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0