Fraitag!!! Igen,,,,

Japp Freda Freda Freda!!!! som jag sagt förr ändå fast man är mamma ledig så är det nåt speciellt när det är fredag!!!
I dag på fm va Linnea hos grannen/Bästisen Alice och lekte.... jag passade på att städa Ida sov 3.5 timmar ute i vagnen,,,, sen avnjöt vi en Delikat lunch fiskbullar i Hummersås och potatis,,, Vi bara ÄLSKAR det,,,, Ida år 3 potatisar och 7 fiskbullar,,,,,hihi den lilla magen..
.
 
Linnea det dubbla.... vi 3 delar på 2 bukar.... helt otroligt,,,, det är nog den enda maträtten som tjejerna kan äta hur mycket som helst av.....
Efter maten kom Alice,Hennes mamma och tvillingbröder ner och fikade det va trevligt,,,,, Alice & Linnea har lekt jättebra hela dagen!!!! Busungar!!!
 

När jag tömde kameran hittade jag lite fler bilder.....


Till Middag i kväll blev det fredagslyx... Egen klyftpotatis/brunsås/kött och sallad,,,, Linnea hade dukat med vinglas,,,,... Ida smaskade på Pasta och köttfärsås,,,,,


I morgon fyller vår underbara vän Jimmy 30 år!!!!då blir det fest!!! vi har barnvakt mormor så klart,,, Daniel ska dit jag vet inte om jag hänger med,,,, då förstör jag HELA veckan med points,,,, ( nu har det tagit hus i helvette men jag måste tänka på kroppen nu jag har ju gett mig FAAN på detta!!!) kanske att man hänger på och kör hem sen... vi får se,,,,

Daniel ska på hundutställning på fm,,, Jo det är sant!! han ska ställa ut sin mammas Pappilon,, Hihi villken syn med dom 2 springa runt  i ringen...... man skulle nästan dit och filma,,,,, men jag stannar hemma annars brister jag ut i garv,,,, (men han är ju snäll som hjälper sin mamma som nog är lite för nervös för att fixa detta själv,,,)
 Nu sover Ida & Linnea är INTE långt ifrån att somna in,,,,,
Daniel & jag ska göra en God frukt sallad och smaska på sen.....

Ha en Trevlig kväll & Helg!!!

Kram Kram
Fia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

alltid kul att gå in varje dag å läsa din blogg om vad som händer ert liv....trevlig helg.. kram rebecca

2009-01-09 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0