HELGEN

MM Igår va det full fart!!!! Lotta & Jack kom hit & Hälsade på,,, det va JÄTTE mysigt!!! vi fikade på god fruktsallad med vaniljvisp,,,, och barnen fick Plättar till lunch,, jag & Lotta smaskade på VV soppa,,,,
Barnen lekte och busade,,,,



 Lotta & Jag!!!!


JACK

 Ida,,, SMUTSIGA UNGE!!


Vår Lilla tjej började Gå lite idag,,,, snacka om att mamma Är stolt!!!! Hon bara reste sig och gick,,,, ja såå klart vinglligt,, men hon tycker själv stt det är vansinnigt kul!!!!

På kvällen Åkte vi till Örstig & till Bengan/Elle och Malte,,,, Tobbe/therese & Thelma va även där,,, vi smaskade på Tacos,godis och snacks MYCKET trevligt,,, satt och snackade barnen va snälla och lekte,,,,
Men snacka om att alla är uppe i sitt innan man kommer till bordet & kan äta... barnen ska ha mat, dom ska sitta stilla man ska dela fixa trixa hälla upp dricka mmmm haha det är inte mycket man hinner snacka om under den tiden,,, full fart hela tiden,,,,,,, MEN en underbar tid,,,,!!!!


MIN D!!!!


Björne!!!

Jiggan!!!

 Nova & Jag,,,, Linnea fotar!!




IDA ÄLSKAR dockvagnar,,, hon går runt runt runt hela dagarna och plockar i docka plockar ut,,, Maltes Vagn va ju super mysig att gå runt med,,, !!! Ellinors gammla,,, en riktig Retro dockvagn,,,,



 Trött Linnea,,,, somnade till Bamse på sin DVD

 Trött Thelma med pappa Tobbe

 Mina Tjejer Borstar Tänderna Lördag Morgon!!!!!


Efter Lunch åker vi till Mormor och firar hennes födelsedag!!!! Gott fika som alltid,,,, och SNÖVIT tårta!!! (ASG eller hur HANNA!!!)


Mormor öppnar paketet från oss,,,

 En snygg Tunika,,,

Bonus syrran/Moster Mickan va med där.,,, Alltid lika trevligt att träffas!!! Ida ville gosa en hel del med henne!! hon kröp upp till henne i soffan,,,


När jag & barnen kommer hem gräver D för fullt,,, USCH så tomten ser ut och värre blire,,,,Jag kommer inte ha NÅN gräsmatta i sommar!!!!
Fam Åberg va ute & cycklade och nyfiken på Grävandet,, så det blev lite spontan träff med Korvburgare och fika,,, JÄTTE mysigt!!!


 Så här ser det ut på vår baksida nu,,, synen då man ser ut genom fönstret...





 Sen fick killarna Åka med D i grävmaskinen,,, Här Hannes,,,,

Sen Hampus,,, Jisses Villken LYCKA!!!

Vi tjejer Glodde i förnstret!!!!

 Nästan som helvetteskapet,,, HAHAHAHA



 Lilla Tempelton är förvirrad,,, den gammla Håriga soffan är borta,, vart ska dom nu sova,,, och att dom ska komma in och gå ut på framsidan är Jätte konstigt,,, MEN det är ju en enda stor KATTLÅDA runt huset,,, villket jag tror dom Gillar,,,, :P

 Hemmabyggd stupränna,,, rör bitar & Silver tejp...

 Sen blev det mys med film och snacks i soffan!!!


Vissa Va lite TRÖTTA!!! Hannes somnade & Ida såå klart,,,


Och Föräldrar mys med VIN/ÖL/IRISCH & Baileys Koffe hahaha herreguud va trevligt det är med spontan fest!!! karin & jag delade på 3 liter Snik vin från Tyskland!!! Men shit det va ju Hur gott som helst efter 6 glas,,, HAHAHAH vi hade super duper trevligt,,, pratade om allt tjafsade med våra karlar,,,, Rökte vinade sen blev jag så sugen på nåt gott så jag yxade ihop lite fruktsallad och vanlijvisp som vi glufsade i oss,,,,
Vi kom i säng vid halv tre.... UJ så det blev lite sent,,,,

 

Hampus hade en skön eller OSKÖN sovstil,,,,,

Hannes som en LITEN Boll,,,,,


linnea fick till sin Förtjusning äta frulle i sängen i morse,,,,, Snacka om nöjd,,, men vi MÅSTE skaffa en frukostbricka,en sån på ben,,,,,


Tjejerna sov till halv nio i morse Jätte skönt men tanke på en annan som va lite fyllkärring i går,,, och lite trött i morse,,, *asg*

Nu håller D på att gräva för fullt,,, hela baksidan är klar och ena Kortsidan skönt,, hans chef skulle ha maskinen i efm,,,, så han måste in & lämna den,,,, Skit åxå annars hade han kanske hunnit med andra kortsidan med,,,, men men Nästa helg kanske?? Midsommar iofs & jag jobbar på söndagen men lite kanske han hinner med,,,,

Hoppas ni får en SKÖN söndag,,, jag ska iaf inte göra många knop jo,,, ösa ner till Sunda & plocka störstaste påsen med snask,,, DET BEHÖVER jag idag,, haha och förästen så handlade vi inget godis igår,,,, sådeså!
Jag tog bort plåstren på magen i morse,,,, JÄTTTTEFINA små stygn det kommer inte synas sen,,,,, BRA JOBBAT KAREV!!!
 men ni som gjort samma OP ska stygnen trilla bort av sig själv??

Nu har vi precis ätit lunch,,, Linnea sitter och prickar av på en KARTA vart alla vi känner bor,,,,,
Ida leker med dockor,,,,,

Hoppas ni får en fortsatt Mysig Söndags kväll!!!!

PUSSAR & KRAMAR
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en mkt trevlig helg........

2009-06-14 @ 18:59:50
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0