Denna Dagen ett liv???

Nja inte så mycket livat här inte,,,
barnen sover & Daniel är ute & Plogar!! han fick åka direkt efter lunch,, då han för övrigt va på väg hem & vi skulle köpa kina mat & äta,, FASEn det blev till att koka några varmkorvar & trycka i sig,,, hur nyttigt är det då?? en liten ynka varmkorv är 3/P,,,, jaja är det födelsedag så är det,,,,

Dagen har varit lugn,, Ida feber runt 39 grader hela dagen,,, Linnea är frisk och full av energi så klart,,, vi har slappat och tittat på film,,, har inte kunnat göra så mycket Ida är bara såå mammig klart när hon har feber,,, hon klättrar på mig,,, GAAHH jag blir galen ibland,,,,
men efter lunch satte jag på en film (igen) på datorn i källaren till Nea,,, plockar fram miljoner leksaker till Ida och skyndar mig in i duschen,,,,, efter 2 minuter kommer båda tjejerna in i det BLÖTA badrummet med ALLA ja ALLA kort från Piano Piano spelet som dom bara sprider runt sig,,,, jaja låt dom hållas tänker jag ,, bara jag får duscha klart,,, och då knackar det på dörren (som jag förövrigt håller LÅST) Nova skäller & skäller Linnea springer upp,, jag fullt med schampo i håret gormar att hon ABSOLUT INTE får öppna dörren,,, vem vet vem det kan vara,,, men jag hör hur hon sääger Det gåår inte mamma att öppna,,, (tack och lov),, sen ropar hon att det är MORFAAAAAAAR,,, så jag slänger på mig en handduk och kutar upp,,, ja det va morfar denna gång,,,,, med kräktvätten han tvättat till oss och blommor,,,,,Tack bästaste pappa...
 så han & Alice tog hand om tjejerna så jag fick snygga till mig,, PHU men tänk det kan ju ha varit vem som helst,, och ungen öppnar,,, nu fick hon ju inte upp dörren men tänk OM,,,, jaja,, vi fikade och myste,,,,,

Sen kom min kära mamma & Nisse med paket/Snövit tårta och blommot VITA fina tulpaner,,,,, så det blev lite till Fika,,,,, och hjälp med kidsen så jag fick röja lite i köket/vardagsrummet där det bara kryllar med leksaker,,, FAST JAG HAR LEKSAKSFÖRBUD här,,, skumt det verkar inte funka,,,, nåväl under mitt leksaksplock finner jag i hörnet av sofforna har Linnea "Krösus" sorterat ALLA sina pengar i högar,,, *SUCK* jag orkade inte plocka ihop det ,,,,, men rolig hon är och ska sortera ALLT så dom låg i fin fina högar & rader,,,,,

Fina Ljusstakarna & tulpanerna från mamma/Nisse även ett par Jeans juh!!
På det skit fula bordet hihi




Snövit tårtan Jättegood från Birgers i Oxelösund


Födelsedags barnet,,,,,, 32år,,, hrm,,,,,






Vädret Ute,,, SUCK,,, Mer onödig snö....


Tempelton slappar..... mysigare inne idag


Sen middag exlusiv Fiskbullar & potatis,,,, och jag LOVAR Ida grinade/gnällde i 20 minuter jag höll på att få BRYT!!! men lite mat fick hon i sig sen somnade hon ,,,,,

Ja så nu sitter jag här i min ensamhet har målat naglarna (Dop i morgon) man vill ju vara lite snygg,,,,, avnjuter ett glas Cola Light Nova på rygg brevid mig i soffan och Ida HOSTAR HOSTAR hela tiden lill skrutt hoppas hon är lite piggare i morgon,,,, och jag hoppas D är hemma i morgon så jag kan åka in till stan ENSAM en stund och handla lite,,,,

Ha en fin kväll Mina vänner
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej bästis!!! Vilka fina presenter du har fått idag!!! Åååååhhhh jag vill komma NU och ge dig våran!!!!!! Vilken in tårta! Heter den SNÖVIT???? Måste va nån ny... Vi beställer ju en del till jobbet, men då tar vi alltid white lady om det ska va en vit!!!! Du jag ska oxå in till stan (ensam) i morrn. MÅSTE verkligen bleka utväxten... Ser ut som värsta tattaren. Vi kanske kan ta en kaffe om vi hinnet!!! Ja ja vi kan ju höras... Grattis igen! KRAMIS!!!

2009-03-27 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0