Torsdag!!!

Ja här sitter man med två morgonpigga barn,,, som för övrigt vaknade halv sex i morse,, eller rättare sagt Linnea vaknade halv sex,,,, och va bara tvuuuungen att peta på Ida som låg i vår säng,,,, Ida vaknade i natt genomförskyld och feber,, och vägrade ligga i sin säng så hon har legat med oss och trängts snorat och sugit på nappen så det smackats i hela huset,,,det är inte lätt att suga på nappen när man är täppt i näsan,,,NAPPIS
men mysigt kan jag tycka,,,, pappa Daniel har nog en annan uppfattning,,,,,:F


Tjejerna Kollar Grannar,,,,

I går va jag hos mamma åkte till henne efter jag lämnat Linnea på dagis,,,,
Jag hjälpte henne att lägga in lite talböcker på Mp3:n och vi hade även en lektion på hur den funkar,,,,, hon fick den i julklapp av mig,,,,, så vi får sde om hon klarar av det och kan lyssna på böckerna i thailand,,, men det tror jag sääkert,,,,

mamma hade prarat med min bonus syster som jobbar på sjukan,om min kallelse till kirurgen,,, som jag inte vet vad jag ska dit & göra,,, hon sa FAAN hon måste ringa & snacka med dom,,,, så det gjorde jag och fick förklaringen att eftersom dom inte hittat nåt på rönkten så ska dom göra mer kontroller och gå in på djupet med mina rygg kramper,,, så det tackar jag för,,, Bokade även Gyn tid med undersökning/ultraljud och cellprov så jag ska dit den 25/3
Så skönt att det är i rullning,,,

Jag & Ida fick även lite lunch & fika,,, Gott gott och som vanligt hos mamma kan man ligga och slappa i soffan,,,, sköönt.....


Ida smaskar Mumsmums hos Momme!!! hon fick i sig en hel!!!!

Efter mamma goset så åkte vi hem lagade lunch och sen va det ett pass friskis igen,,,, faaan va kul det är Och jobbigt,,,, efter sista syretoppen eller va man kallar det så kan jag inte andas,,,,, man tar ut sig totalt,,,, men underbar,,, jag måsta köpa svett armband,,, det bara rinner av mig,,, och jag svettas ALDRIG annars,,,,, så det känns verkligen att man bränner och bygger,,,,

Hem, duscha, och slappa i soffan till Greys Anatomy,,,, som är såå sjuukt bra!!!!

Så dagen gick fort den med,,, som vanligt,,,,,

När jag tömde Mobilen på Bilder hittade jag bild från Idas första Mc Donalds mål,,,, Hon bara älskade stripsen,,,




Och bilde på mina Kollegor Nicklas & Micke som i lördags stod utanför butiken och demade en Vedklyv,,,


Undrar vad man ska hitta på idag.. för en gång skull har jag inget innbokat,,,, man kanske ska åka till Elin och se hur det går för dom i huset,,, full renovering kan jag tro,,,,, sist vi va där va det folk överallt som grejade,,,, spännande det kommer att bli SKITA FINT!!!
Bilder från första besöket i huset,,




Vi Hade med oss & bjöd på SEMLOR,,,, (jag fick en liten syltkaka)


På tal om renovering så åker jag & Daniel ev till Ikea i morgon och handlar till köket som ska få sig en uppfräschning,,,, vi får se när han slutar,,,

Hoppas ni får en fortsatt härlig dag!!!!
KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina flickor du har.

Hoppas du får hjälp med din rygg. & renovering vaaaaaa skoj:)

2009-03-05 @ 20:38:46
URL: http://www.busnova.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0