VÅRIG ONSDAG!!!

Ja åå Idag har det verkligen varit VÅR,,,, det spirar i rabatten, man blir glad och gatorna är torra,,, Ingen blöt/grusig hund att ta in,,,,
Vi började dagen med sovmorgon,,, eller iaf Linnea som sov till sju,,, kors det händer INTE ofta,, Ida vaknade vid sex,, så jag gick upp med henne,,,,
Det va så fint väder så vi bestämde oss för att ta en promenad till dagis Linnea cycklade,,,, mycket gnäll,,,, Tack älskade Nova för att du är en sån snäll & lydig hund,, annars hade det ALDRIG gått,,,,
Det är en bit till dagis,,,, jag drog vagnen och "puttade" linnea på cyckeln,,, har ett såntdäringa handtag bak som man håller i,,,, för heelt plötsligt är det skit läbbigt att cyckla & den kan ju faktiskt välta,.,,,
så fullt shå att dra vagn,dra Linnea hålla koll på Nova när vi går över STora vägen,,,, men  gumman blev lite varmare i kläderna,, så sista biten gick det ju ganska bra utan att jag höll i,,,,
När vi lämnat en mallig Linnea på dagis,,, (hon visade alla sin cyckel så fortsatte jag & Nova en 40minuter till,,, det går ju inte fort när man har en 3.åring på cyckel med sig,,,,,
det va skönt att knata på lite,,,,,



Väl hemma plockar/bäddar/surfar/äter lunch,,,, Ida sover 4 timmar ute i vagnen,,,,,
Så när hon vaknar är det matdags,,,, sen iväg till dagis för hämtning denna gång med bil,,,,,
När jag kommer till dagis är Linnea utklädd till Robin Hood!!! hihi gud va jag skrattade,,,, kolla skorna,,,,5 nummer förstora,,,,, Hon va SÅÅÅ fin!!!





Linnea ville leka med Grannen,,, så vi gick dit allihopa & hälsade på,,,, Tvillingarna,Alice & vivvi,,, trevligt,,,,

Hugo


& Jacob Dom är så lika,,,,,


Ida ointresserad,,, för en stund,,,,,


Sen hem byta om och friskis Jätte skönt pass svettigt/hårt/jobbigt men skönt,,,

Så nu har jag kollar på Greys,,, Gråtit massor,,, så blödig gråter för allt,,, typ Micke& Molle, Lejonkungen,,, mm

Dags att knoppa och hoppas på att barnen sover länge i morron,,, dom somnade vid halv åtta ikväll,,,,

Sköt om er
KRAM FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0