Jobbardag,,

Oo jaaa i dag har jag jobbat IGEN Skrattat så jag fick ont i bakhuvet!!!! hihi vi har smygit på & skräämt varandra herreguud så kul det är... villken liten fjortis man är,,,,men åå va roligt!!!!
Edward höll tamefasiken på att ta dö på Mig,,,, ujuj va skraj jag blev,,, sen fick han igen,,, nu har vi gaddat ihop oss,,, och ska ta Mahmoud,,,, det kan bli riktigt kul!!!!
SÅ se dig om "MAX",,, moahaaahhhaaaaaaaa,,,,,,,



Jag hade utvecklings samtal med min chef idag,, vi va på prinsess & fikade,,, det gick bra,,, som ni alla vet ÄLSKAR jag mitt jobb,,,, och jag fick bra med credits,,, Tack för de,,,, som ni  vet är jag OUMBÄÄÄRLIG,,,, hahahahahahaha nerå,,, men nöjd med situationen är JAG!!!

Bästis va inne & shoppade Idag,,,, Nice,,, & såå klart fick hon rabatt!!!
Och Idag sålde jag 15 pins där pengarna går till forskning för prostatacancer!!
Igår 19 Pins,,, YEPP bra bra,,,,, började i går lite på skoj att testa & fråga alla kunderna den timman man sitter i kassan och det gick ju som en dans,,,,, bara av att fråga!!!!
så lite intern tävling,, eller?? det verkar bara vara jag & cissi som fattat hur man ska göra??

Efter jobbet Åkte jag till Norrköping för att hämta bilderna en liten olycka på vägen vid stavsjö sinkade mig,,,,, så jag kom hem lite senare än beräknat,, men mamma va här med barnen så det va OK,,,,
TACK TACK TAAAACK FINASTE SNÄLLASTE HÅKAN
För alla bilderna jag fick,,, och förstoringen och för det duperbraiga priset!!!!
Största Kramen till DIG!!!!
bearhug
Ni har ju sett bilderna!!! men här kommer dom igen,,,,,,







Några av dom IAF,,,, Underbara VA???
(2 av bilderna är  föstorade)

Hem & skickade hem mamma,,,,, Ida va hos morfar i morse till lunch sen hämtade mamma henne,,, så hon har varit runt hos många idag men lika gla är hon för de,,,,
D kom strax efter mig,, inatt ska han INTE jobba iaf,,,,,skönt de,,, känns som om vi inte sets på en vecka,,,, Nu ligger vi allihopa & kollar på Nicke & Nilla Nea är ledig i morgon så hon får vara uppe en stund extra,,,,,

Jag måste in till stan en sväng i morgon Igen handla lite presenter,,,,, Barnkalas i morgon efm,,,Hos grannen Arvid,,,,
 och kalas hon Kusin Bianca på söndag,,,,

Sköt om er
STOOR KRAM
FIA
KRAM

Kommentarer
Postat av: edward

Hahahaha... Faan va kul det e å skrämmas. Knappast sista gången det där hände. Tack för ett par roliga jobbdagar iaf =)

2009-05-15 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0