Måndagen....

Full fart,,,, Jobbade hämtade tjejerna hem mellis,,,, sen in till Banken & la om ett lån,,,
 eller kör det på 3 månaders = rörlig,,,, villket gjorde en hel del i månadskostnad,,, NICE,,,
hade liite strul med att få nån som passade barnen,,, & Linnea skulle på Ministrålarna,,, men hon fick åka med Granntjejerna,,,,,,TACK för de,,,
Och ett STOOORT TACK till våra BÄSTA grannar Henry & Agneta (Novas dag husse/matte) som tog hand om Ida medan vi va borta..... NI ÄR BÄÄST!!!

Idag har jag haft min lediga dag,,, jag har gjort storkok på kalops,,,första gången jag lagar kalops,, trots att det är MIN ÄLSKLINGS mat,,,och det blev Gott GOTT,, mycket Nöjd,,,
 och sen har jag  städat,,Linnea dammsög själv på sitt rum,,, skönt för mig,,,,
'efter lunchen gick Nea till ALice,, jag la mig & vilade med Ida,,, Somnade för 20 minuter Jätte sköönt,,,,
När D kom hem Åkte vi till Svärmor som fyller år i dag!!! fick God mat & god Kladdkaka,,,

Nu sover Barnen & D ,, jag har snyggat till naglarna,,, det blev Blå/Turkos färg,,,, så i väntan på att det ska Torka,,,, tänkte jag passa på att Blogga,,,

I morgon är det Förskole råd,,, Bästa Nisse ska passa barnen så vi kan gå båda två,,,,

& I morgon ere ju Jobb IGEN!!!

Ha en bra tisdagkväll,,,

Puss & Kram
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0