FEM MINUTER??

Ja fatta Ni ,,, Jag testade ju 5 minuters metoden i går på Ida,, som hade tagit för vana att somna i vår famn,,, och det tog ju 33 minuter,,,,
 IKväll fick Hon välling i soffan brevid Linnea som dricker varm mjölk varje kväll,,,, sen gick jag in med henne i sängen och sa Gonatt.... hon sa INTE ETT LJUD??? VA kanske hon har feber?? eller ska det vara såå lätt?? Ne  jag menar ska HON vara så lätt?? Underbart om det nu är så!!!
SÅ båda tjejerna sover klockan är halv 8!!! YAY!!!
Läste saga för Linnea då låg Ida & grejjade & snackade i sin säng,,,, Tänk va energi och tålamod jag sparat på detta!!!
Vi har fått låna en bok av svärmor sen daniels lillebror va Liten som heter Anders Nästan 4 år,,, den är jätte bra,, lite bilder mest text så man får verkligen fantisera,,, linnea gillar den skarp och det är olika kapitter ett tar c:a 3 minuter att läsa så vi kör 2 och hon är Nöjd med det!!! ska se om det går att beställa på nätet i nytappning!!

I dag har det rullar på bra på jobbet!! piggare i dag!!! skönt,, och Kul har vi haft med!!
Hämtade tjejerna och sen hem fixade middag fiskbullar idag,,
D har varit en sväng i Göteborg & hämtat en flak till Lastbilen,,, han är på väg hem nu,, ev sover han kvar i Norrköping och åker vidare i morgon,, eller så kommer han hem,,, beror på hur trött han är!!
Hoppas han kan komma hem,,, alltid lite tomt att sova ensam,, nog för att man somnar som en klubbad säl men iaf!!

Jag har skurat köket så nu skiner det,,, dammsugit hela huset & laddat en tvättmaskin som ska hängas snart,,, Hinner nog med det Innan Idol börjar,,,

Linnea hade kompisen Wille här en stund OJOJ va dom busade & lekte skrattade så dom grät inte vet jag till vad men kul hade dom,,, och städat fint hade dom gjort med!!! Alltid lika nöjd mamma när sånt händer,,,

I kväll visas dom 2 sista avsnitten av grejs,,,, inför Nypremiären nästa vecka,,, HOOOOOO ATT MAN INTE FÅR
MISSA Jisses så bra det är!!!

Så nu ska jag skala morötter, blanda dipp & hänga tvätt sen bänka mig i soffan och Njuta av sovande SNÄLLA barn & IDOL följt av GREYS

Ha en fin kväll
Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: cicci

MEN FAAAAN,,, jävlar vad arga jag blir bär jag missar sånt där... JAG VILLE OXÅ SE greys... Jag undrar vart fan reklamen för det har visats, Tgår var typ enda dagen på 100 år som jag INTE kollade på texttv, (har ju kallats texttvcicci dom sista 15 åren annars) Istället har jag glott på hyrfilm. Iofs var den bra och bättre av att Vin Disel var med, men ändå, den hade ju kunnat sparats tills en annan trist tvfri kväll... Åh ÅNGEST...

Snälla Fia, gör dunder reklam när greys börjar på FB så jag inte missar det med...



Skönt att Ida somnade så snabbt, ibland undrar man varför man håller på hela tiden. Tror du man kan köra den på Mysan. Hon är mer än jobbig att natta. jag somnar alltid först. Kul att ha en sambo som man aldrig sover med...

2009-09-24 @ 06:17:55
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Japp nästa vecka é det greys, woho har toklänhtat efter den serien.... Love it!!!!!



Härligt Ida somnade snabbt hoppas det håller



kram kram

2009-09-24 @ 07:42:32
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

Japp nästa vecka é det greys, woho har toklänhtat efter den serien.... Love it!!!!!



Härligt Ida somnade snabbt hoppas det håller



kram kram

2009-09-24 @ 07:42:52
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0