....GREYS

JAAAA idag började ju BÄSTA progremmet EVEEEER Greys nya avsnitt,,, ÅÅ såå bra det är,,,,

I går va det fullt upp hämtade barnen sen hem,,, plockade lite fixade middag åt sen kom D hem,,,, han badade barnen då åkte jag & Stor handlade,, så nu har man mat för en månad igen,,, har gjort matlista för hela månaden,,, GRYMT nice för mitt aldeless för stressade liv,,,,

I dag har det jobbats igen,, men åå va kallt det va i morse,,, hade ju ställt värmaren på bilen men pga bränslebrist så gick den INTE igång,,, suck så det blev liite halvstressigt i morse,,,,eftersom jag har skrap förbud fick jag ju vänta på att rutorna skulle tina,,,,men jag hann som vanligt,,,,
Väl hemma efter arb & hämtning av barnen så slängde jag ihop lite pannkakor som vi smaskade på,,, sen åkte vi till min BÄSTIS Hanna som fyller 32 år idag!!!


det va trevligt fick God tårta & kaffe,,, barnen lekte,, utom Ida som satt fast i mig,, och gnällde,,, SUCK blir så less ibland,,, vi har sagt att vi skiter i att köpa presenter till varandra nu,,, det är bara att byta pengar,,, vi koncentrerar oss på barnen istället!!!!! men såå klart att nått va jag ju tvungen att köpa,,, en JÄTTE fin stor ring från Glitter,,,,, Hanna va nöjd!!!

Efter detta besök hem,,, fixa en tillfällig stupränna eftersom vi inte har kopplat ihop denna ännu,,, men det gick,,,, sen kom det en skvätt regn,,,, d kom hem och vi hjälptes åt med barnen ,,, eller??? Nä Linnea somnade i soffan & Ida va som vanligt skit trött vi läste saga sen natti natti hon grinade lite med somnade ganska snart med en klappande mamma hängande över sängen,,, hon ÄLSKAR att bli struken i håret och klappat på kinden,,,, jaja 5 minuters metoden nån annan gång kanske,,,??

Linnea va trött & frusen hon sa i efm att hon hade ont i halsen ,, men när jag sa att vi kanske skulle till doktorn ångrade hon sig och hade INTE ont,,, hmm jag frågade flera gånger under kvällen men NEJ,, dock blev hon hes och fick flera blåsor på tungan,,, vad kan de va HÖSTBLÅSOR?? kallas det så,,, måste iaf hålla kollen på henne,,,,

Fotade en massa bilder hos Hanna men har inte ork att lägga in dom så det kommer i morgon,,,,,,,

Nu ska jag sova,,, tidig morgon i mööra,,,,

Kram på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0