Ny Katalog,,,,,

jupp idag "lanserades" haha Nya Clas Ohlson katalogen!!! och vi hade bullat upp (det kanske va fel ord,,, hmm det va torftigt med kakor kan vissa av oss tycka),,,, men men fika/ballonger/godis och skita trevlig personal,,, AS USUAL,,, det va faktiskt Lungt med kunder idag,, men fanns att göra,,,,
Vissa av oss stressar upp sig för mindre,,, INGA namn,, men ett visst Irritations moment fanns ju så klart,,, HAHAHA man jag bara skrattar åt de,,, JAHA SÅN ÄR JAG,,,, *ironi*

Innan jobbet stannade jag på CE för att innhandla Nutrilett godis,,, jag MÅSTE ju ha en chokladbit varje dag,, och i dom bara 2P Perfa,,,,, OCH då hade som godis som gick ut i datum 31/8,,, för en krona st,,, påsarna va vacum förpackade så jag slet åt mig 10 påsar & fydde en skål på jobbet till oss arbetande,,, (dock inte jag jo arbetar gör jag men äter godis,,, NE bara på lördagar) så jag kommer INTE bli dålig om dom va gammla,,, MOOOHAAAHHAAAA!!! Ska dom ha GODIS råttorna på Jobbet,,,,, 

Hem handla Lite på vägen Hämta Barnen,,,, snackade med Tove,,,, sen hem,,, mamma va här hon hade handlat fika & plockat lite äpplen från vårt träd som hon skulle ta med till Jobbet,,, vi tog en snabb fika,,, sen in dammsög,,,, fixade middag Köttfärslimpa stod på Menyn,,, Smarrigt!!! pappa kom förbi en sväng,, han hade problem med Mobilen,,, den Ringde inte,,, tro faan det han hade ju kommit åt knappen så den stod på Möte=ljudlös,,, haha att dom ALDRIG lär sig,,,, jaja fixat & klart,, så nu hör han om man ringen igen,,,,
Han Passade på att Sjunga med Linnea,,, Hon spelade gitarr det blev På en pinne sången,,,,



Medan Limpan va i ugnen,,, torkade jag golven,,, Dock ej i köket det tog jag EFTER maten,, SMART va,,, :P

D kom hem käkade & duschade sen iväg på MÖTE på Bruks,,,, SKÖNT att han INTE ska vara engegerad i NÅT annat än familjen nästa år,,, disken lämnar jag åt honom,,,

Nu sover Ida, Linnea ritar,,,,, som vanligt,,, idag låg det 7 teckningar på hennes Hylla på förskolan & ett paket till MIG,,, ÅÅ det har jag ju glömt att öppna,,,, ska göra det nu,,,,,,
ÅÅÅHH det va ett TILL Underbart halsband,,, det blir till att ha på Jobbet i morgon,,,, fasen det är bara SÅÅÅ DJÄVLA IRRITERANDE,,,, frönkarna på förskolan fick Nu säga ifrån ang all pärlning,,, med dom Fina pärlorna,,, eftersom det är SPAR krav i komunen får förskolorna INTE köpa In pärlor,,, & nu börjar dom ta slut,,, ÄR DET INTE FÖRDJÄÄÄÄLVIGT,,,,, här ska barnen inte få pyssla för det finns Inte pengar,,,,Dags att PRIORITERA OM!!!! 
 Jisses man blir ju MÖRKRÄDD;,,,, så nu när jag åker till Ullared hittar jag billiga Finpärlor ska jag Minsann KÖPA & skänka till dagis,,, Så barnen kan Pyssla!!! Så om ni har pysselsaker som ni inte behöver skänk till Förskolorna,,,
jag ska iaf hålla utkik så jag kan fynda till förskolan,,!!!!!



Mina Småfisar!!!!


Nä Nu ska jag Läsa för Linnea,,,, & göra sov fläta,, ALLTID Krig!!!! Tovigt,Gråt & Tandagnissla trots spraybalsam & varsamhet!!!!

Ta hand Om er,,,
Puss & Kram

FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men va sparar dom genom att inte köpa in mer pärlor, det är f-n sjukt... Vart är världen på väg, idiotiskt!!!!!!!!!

2009-09-02 @ 07:45:23
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0