Torsdag,,,,

Väntar på att få åka & lämna tjejerna på förskolan sen till jobbet,,, jobbet 12-18 idag,,,, farmor & farfar hämtar pigorna i efm,,, så det blir inte så lång dag för dom idag,,, nu kollar vi på Barnkanalen & äter päron,,,, eller barnen gör det,,, jag är fortfarande INTE i fas,,,, Knepigt,,, Magen är Tom,,, men jag är INTE hungrig,,, undrar ja va det kan vara??
I går jobbade jag samma tid som idag,,,, det va Jättelungt med kunder,,, undrar just vart ALLA håller hus,,, rädda för svininfluensan eller nåt,,,,,

Jag va såå trött när jag kom hem,,, Huset va i KAOS,,,,,& D åkte på Möte på bruks,,,,Längtar till Allt sånt är Borta,,,, vi behöver Vår tid,,, & tid till att Ta hand om barnen,,,,

Idol har ju Börjat,,,, Underbart,,, det är ju bara såå sköj att se alla som sjunger/brölar/gapar/viskar,,, HAHA vissa är ju inte kloka,,,,

nää nu ska jag Bädda lite

Ha en fin dag
Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-10 @ 11:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0