Badhusdagen,,,,Skärtorsdag

  



Idag har vi haft en jättemysig dag,, vi har varit på badhuset i Sveg,,,, det är ett super majsigt badhus verkligen barnvänligt,,,,, ida va såå nöjd,,,, hon kunde själv gå i den lilla barn bassängen,,,,vi har åkt den stora vattenrutchkanan,,,, Linnea åkte & åkte,,,,,
 ni får kolla bilderna istället!!! dock inte själv såå klart,,,,
 Vi har även varit på Dollar store & shoppat!!! det finns en MASSA fint där & mycket SKIT,,, hittade lite till tjejerna som jag stoppat i deras påsk påse som dom får på Lördag!!!




Filippa






familjen!!!!




Jag & Ida


LÅÅNGA kanan...



Jag & Nea,,,, JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



Så här Högt uppe va det,....







Emil,,,,


Ida i Lilla mini Kanan,,,










Malins Eremit Kräfta som heter Peppar!!!


Filippa vågar hålla,,, HUU Inte jag men kanske innan jag åker hem ska jag nog testa!!






Fina MALIN


O Emil med tjejerna,,, skulle tror att Kusin emil är Linneas Andra Kusin favorit!!!


Idag har det regnat HEEELA dagen ROOOOMPAAAAA!!!!! Inte kul,,,, verkligen spööö regnat!!!
Hoppas på bättre väder i morron!!! då tänkte vi åka Slalom i björnberget!! D & Nea ska åka,, får se om det blir så att jag testar åxå,,,,, klär man ut sig till påskkärring åker man gratis,,, det lockar ju så klart,,, HAHAHAH!! Vem vet,,, TJOHOOOO

Nu är det dags att Sova tror jag,,,, så man orkar med morgondagen,,,, i morse sov barnen till halv åtta,,, såå skönt!!!

ha en fin fin Skärtorsdag





KRAAAAM FIA


Kommentarer
Postat av: broder jörgen

haha fan malin är nina när hon var ung dom är lika som bär . hälsa sveg från kramfors

2010-04-02 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0