FETTISDAGEN

ÅÅ ja det är ju Idag jue,,,
TUR att jag INTE gillar semlor så jag SLAPP synda med en,,, :P
Jobbat heldag idag 10-18 det har gått bra BÄSTA Suss & Jag har skrattat MASSOR idag!!! HAHAHA tack för de!!!
det har varit en bra dag.... ganska lite kunder med KUL ändå,,,,

Har inte hunnit prata med Grannarna men spjäl sängen va borta då jag kom hem,,, sen är det 2 till som ringt,,, och en som ringt på Gå stolen som ev skulle komma i kväll men ingen har hört av sig Ännu,,,,
Skönt att bli av med lite KREJOR,,,,

Farmor & Farfar hämtade barnen idag så dom slapp gå till halv sju,,, D kom hem strax efter mig,,, jag slängde i mig en tallrik Yoghurt och en smörgås sen Nattning av Barn och ikväll va det BARA mamma som gällde,,, så jag Och tjejerna låg tillsammans i Linneas säng & läste saga & när Nea somnat gick Ida & jag in i hennes säng så somnade hon ÅXÅ,,,,
Nu slappa,,, Tidig dag i morgon,,,,

En liten film på Linnea på skidorna,,,

& en film på Våra sång fåglar,,, :P men nu hör man Lite iaf vad Ida sjunger på för sång,,, för hon kan Nästan hela pippi sången,,,,



UNDERBAR låt och Underbart att ha MJ med,,, till en Underbart bra sak!!!




Nu har jag Klippt D,,, ska ögna igenom lite Bloggar

KRAM PÅ ER
FIA

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha Linnèa rockar loss....Så fina är tjejorna <3 och Du är så duktig!!! KRAM

2010-02-16 @ 22:02:02
Postat av: Ullis o Emil

Underbara tjejer!! Vilket framträdande, har inte sett en coolare gitarrist än Linnea och väldigt fin sång av Ida. Fia, vilka fina tjejer du har!!

2010-02-17 @ 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0