LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!

Ja för det är just de jag GÖR just nu!!!!
MILJONER KRAMAR & TUSEN TUUUSEN TACK TILL FINA HELEN KVIBY!!!! som idag har varit här med ett litet paket & fina ORD,,,, som ni såg på Bilden Innan,,, ETT underbart grattis till Mina -36kg,,,
Jag är SÅÅÅ glad,,, Det känns SUVERÄNT,,, Trots att vi inte känner varandra så väl gör hon en sån här grej STORT hjärta,,,, TACK IGEN HELEN jag blev SÅÅ glad!!! ;P

Idag har jag ju jobbat räknade kassan som stämde på ÖRET nice!!! jätte skoj att räkna åxå,,,
Mamma kom in en sväng så på min 30 minuters lunch va jag till Mälkaren hämtade papper,och till Od:s köpte tyg som farmor ska sy klänningar av och slängde i mig en tallrik soppa,,,, SWOCH,,,,!!!!!
Ganska Lite kunder idag,, men vi Håller ju humöret på TOPP som alltid!!! Jag & Mahmoud snackade allvar en stund,,, HAHAHAHA,,,

Efter jobbet Handlade jag Lite som ni såg hittade jag ju EXTRA FRUKT,,, jihoooooo så glad jag blev,,,
Sen hem D hade hunnit hem & börjat med Middagen!!!
Efter maten åkte jag & matade pappas fiskar och tog in posten sne vidare till OK/Q8 för att dammsuga bilen HELSKOTTA va skit det va allt från våtservetter,ballonger,servetter,leksaker,glasspinnar,pommes & popcorn på golvet FYY VA ÄCKLIGT!!! det hör inte till VÅR Vanlighet att ha så i bilen,,,
MEN nu e hon ren,,, och glänser,,,, :P
D nattade barnen så då jag kom hem igen sov dom,,, Sweet!!!

Nu slappar vi i soffan!!! i morgon blire jobb 8-12 sen till banken och sen till SYRRAN där mamma & jag ska Äta mat & Mysa innan vi åker till WHITNEY!!!! det ska bli såå mysigt!!! vi struntar i att gå ut & käka vi myser hemma iställer & rår om varandra!!! PRECIS lika MAJSIGT!!! sen kan ju Jack & Bianca vara med oss åxå så får man Gosa lite med dom me,,, Mosters HJärtan,,,,

OO JAG HAR IDAG VARIT RÖKFRI I 7 VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! INTE ILLA PINKAT!!!!


Kan ju alltid Hoppas på detta!!!! LIITE MJ iaf!!!!


Puss & Kram
häppåer!!!!!!
FIA

Kommentarer
Postat av: Helen

Fia, sprider lite kärlek här o lite kärlek där så blir världen en bättre och gladare plats för oss och våra barn :)

Vet förresten ingen som e så stort MJ-fan som du. Och idag passade det bra, idag fyller Prince(min idol) år ;)

Hoppas ni får det bra imorgon!

Kram

2010-06-07 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0