SYSKONKÄRLEK!!!!

OJOJ ja idag har jag fått uppleva RIKTIG syskonkärlek,,, Mina Underbara Älsklingar,,

Började dagen med att få väcka mina sjusovare,,, jag hann äta frukost i lugn & ro,innan,,
medans tjejerna käkade plockade jag undan & bäddade sängarna...

Sen till Jobbet dagen har varit lugn trots att en viss pension kom idag,,, men det blir säkert en hel del till helgen mera pension & barnbidrag,,,
Efter jobbet hem,,, D hade hämtat tjejerna på dagis.... jag svidade om till GÅ kläderna på med musiken & UT!!! Jisses va varmt det va,,,, 22 grader,,, PHEW,,, men ack  va sköönt!!
Väl hemma fixa middag D åkte på Möte på Bruks,,,
efter middagen plocka undan badade barn,,,, Dammsög, torka golv,bytte sängkläder,ladda tvättmaskinen & natta barn,,,,

Det va då,,, Ida va skiit jobbig Hon va kissnödig 4 gånger det kliade av blöjan ALLT va fel,,, så sista gången hon kom upptrippandes fick jag ta i med Hård handskarna så hon stannade kvar i sin säng,,,, Linnea låg i sin säng & kollade på Häxan surtant,,,,
Jag satte mig framför datorn,,, efter en stund blev det TYST!!! oo dom har somnat tänkte jag,,, MEN ingen Linnea i sin säng,??? va fasen
,, då har hon krypit ner hos ida tröstat henne och dom somnade båda två,,, & va såå tysta att jag Inte hörde ett ljud,,, MINA fina tjejer,,, hihi





Rara VA???

Nu sover dom i varsin säng,,, mina små älsklingar!!!! Sjukt hur man kan ÄLSKA nån så mycket som man älskar sina barn,,, svårt att förklara men man gör VAD som helst!!!!
& jag är så glada att dom har varandra Finare Kärlek finns Inte Trots slagsmål gap & Skrik VARJE DAG!!!

Fick förrästen en Parfym Av min D idag TACK min Älskling!!!!

Nu Cougar town MITT bästa JIHAAA

Puss på er
Fia

Kommentarer
Postat av: Kajza

Såååå söta goa barn!!!! :):)

2010-05-19 @ 18:21:14
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0