Valborg,,,,

ÅÅ villken Trevlig dag,,, Böjade med att jaga upp barnen kl halv sex,, började ju jobba sju så det va bara att väcka di små sjusovarna,,,, sen till jobbet,,,
Plockade varor & fick som ni såg Tårta av BÄSTA chefen suss,,, TACK,,, och god frukost!!!
slutade redan vid 13 eftersom jag började så tidigt!! så hem Hämtade barnen till Mormor på en fika & hämta extra vagnen,,, snygga till mig D kom hem & vi tog en promenad till Bästis där vi drack en GROGG.,,,, haha det va inte igår man drack grogg,,, men Gott!!!
Dom håller på Bygga inglasning på altanen & det blir såå snyggt!!!

Sen började det ju regna SÅÅ KLART,,,, GAHAAAA så på med regnskydd på vagnarna & paraplyn sen gå till brasan,,, där vi mötte upp My med familj,,, så vi snackade lite skit med folket,,, förr det finns endel man känner i Byn,,,,,,, :P sen vidare till My på lite mera dricka & skit snack,,, DET va såå trevligt!!!
tusen TACK!!!!

































Ida va så ARG för ELSA tog hennes Ostkrokar!!!






My har börjat gjort såå mysigt på kattvinden på barnens rum!!!


ÄLSKAR denna tavla som Mys pappa gjort!!!


Trötta vovvar!!!

Trötta barn







Barnan höll sig vakna,,, Linnea somnade vid halv elva,,, Ida va vaken till stax innan tolv,,, hon somnade i vagen på väg hem,,, men vaknade halv 8 i morse ,,, så blev det me den sovmorgonen,,,jaja Upp frukost,, sen skulle vi ut & fixa med Grunden men det blåste ju STOOOORM,,,, vi skulle skära bort all frigolit som sticker upp efter dräneringen,,, men det Flyger över Hela grannskapet så det sket sig!!! d åker och ska fixa däcken på saaben efter som den skakar som ja fan,,, men han fick INTE bort bultarna det satt som berget,,, SKIT åxå,,,,
Vi har iaf städat & plockat,,, bytt tyg på sofforna,,, och rent i kattlådan,,,, Och det tror jag va sista gången,,, SNYFT det närmar sig tisdag,,, åå va jag GRUVAS!!! fyy va jobbigt!!!

Svärisarna kom förbi på en fika,,, sen kom Daniels Lillebror åxå på Motorcyckeln,, så fick D ABSTINENS,,, han va Bara TVUNGEN att testa,,, SUCK,,, så han iväg & Kör!!! FORT åxå,,, som en liten Pojke,,,
Vi fikade & svärmor hjälpte Daniel med deklarationen,, Mycket med alla avdrag & sånt!!! sen grillade vi,,, jag har nu druckit en Flaska rött,,eller nää svärmor fick ETT glas,,, hahaha,,,

Barnen Sover Ida somnade i sin säng utan att vi va i närheten SÅÅ skönt!!!
Linnea va ute & lekte till 20 med grannbarnen...

I morgon ska Jag & Tove Träna jag ska möte henne nio på ramdalen,,, sen ska jag Jobba!!! Nice!!!

Nu ska vi sova,,, D har precis somnat i soffan,,,

Kramen på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0