VARMT

Ja harredjävlar va VARMT det varit i dag KLIBBIG värme,,, & ÅSKA som jag missade SKIIT åxå jag som ÄLSKAR åska,,,,
Men strömmen gick på jobbet i en sekund,,, & Ventilationen SLUTADE funka,,, UUUUUHHHH va VARMT ingen luft i källaren PHEW!!!!!Nästan SVÅRT att andas,,,
Dagen har varit GANSKA seg,,, lite kunder men men men fin fina kollegor ALLTID skoj!!!
Efter jobbet Vikt Väktarna,,, HUVVA jag va SKIT nervös,,,
Har inte skrivit på hela veckan & fest i lördags jue med Smörgåstårta & Cider,,, men ändå -0,6 YAY tack tack,,,,, fick MIn första guldstjärna idag JIHOOOO!!!! köpte lite VV godis som jag mumsade på SMARRIGT!!!
Det lönar sig att gå en sväng varje dag!!! det känns på brallorna!!! :P
men tveksamt om jag klarar 5kg till Midsommar!!! hmm Hårdkörning,,,,

Gick till Åhlens på Lunchen skulle köpa glans spray,,, tog en som luktade gott & det stod SPARKLING på,,, Skita bra,,, väl på jobbet skulle jag spruta på mig lite,, men va FAAAAAn det va GLITTER spray INTE nog med de ROSA glitter spray,,, HAHAHA så jag Glittrade som aldrig förr i våra spotlights på Jobbet!!!
GUUD så efter jobbet Dit & Byta Illa kvickt,,,
Tur de för hade jag väntat en dag hade det INTE gått för SPRAY byter dom inte,,,, Kan jag förstå!!!

Efter VV hem D hade börjat med Middagen som jag Tog Över,, VARFÖR är det så???
jag kunde lika gärna gått och lekt med Linnea & hennes Barbie Dockor en stund,,,
 ÅÅÅ ska försöka stålsätta mig Nästa gång!!!
Efter Maten åker vi till Familjen My på Fika,,, D & tobbe snackar lite Jobb,,,,vi får väl se vad som hinns med,,, Mycket med allt,,,
Jätte mysigt iaf,,, Goda jordgubbar & Kladdkaka,,,,
Hem natta barnen som somnade ganska fort,,,
 Säger det Igen såå skönt att Ida ÄNTLIGEN somnar själv,,, Stora tjejen,,,,

I morgon ska jag på Kurs I Norrköping ska bli trevligt!!! jag har ju fina killarna med i bagaget åxå!! :P
dom som vart på Sälj kursen berättade att det va Jätte bra vi kan behöva en liten "kick off! i sälj!!!

Så nu väntar jag på att Nagellacket ska torka så jag kan sova Upp i Ottan!!!
D ska köra Barnen till Dagis,,,
 Äntligen kanske om jag får hoppas började det ordna sig med Hans tider,,, det är detta vi väntat på!! & det är UNDERBART att få Lite egentid på kvällarna både han & jag och att jag kommer ut på Prommis DÅ jag VILL!!!!

Hoppas ni haft en FIN onsdag!!!
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0