Söndag....

Så vips va Denna Söndag & vecka över,,, & då man Jobbat sin helg är det så skönt på söndagen att veta att jag nu är ledig 2 helger framöver,,, NICE,,, (med undantag för extra tagna dagar)
Det har varit en MASSA kunder även idag!! Bra tryck,,, och SKIT kul,,,,

Jag fick by the Way sovmorgon av älskling i morse,,, TACK,, sov till tio,,, med litet avbrott av att ungarna skuttade i sängen men blev utjagade av D!!! hihi :P

I morgon är det En Ny vecka,,, jobbar tidigt och sen ledig dag på tisdag,,, VILL så gäärna åka till Ikea,, men med 2 barn?? njaee och behöver jag Nåt,,NJaeee
Busfabriken?? kanske,,, ska snacka ihop mig med mamma & se om hon vill Haka på,,,
Ev en fika med Tessan & Alice på efm,,,
Och städa ska jag INTE ska ta en LEDIG dag utan de!!! för på Fredag får jag ju städ Hjälp,,,, HURRRAAAYYY!!!!
Vi får välan se vad vi hittar på,,, Tips någon??

Kikar nu på Femman på johnny sveriges fetaste Man,,, Herreguud stackarn,, vilket Liv,, Hoppas så att han får hjälp,,, 350KG,,, suck,,,

D har somnat med Ida,,, behöver han eftersom han va Uppe halv sju med Tjejerna,, eller Linnea väckte Ida & D då,,, jag kan ju somna om Hur lätt som helst,,, SKÖÖÖT!!

Åh nu börjar denna torra Händer Perioden igen,,, SUCk känner att jag är helt Fnasig,,,,,
Smörja på,,,,

Hade en Tanke på att kolla när det är Aqua Fys,,, det va Så längesen jag Körde de,, SÅÅ kul!! dags att Köra Några Pass Igen,,,

& så karin gympa så klart på Onsdag!!!
Måst få dessa bort lite mera kilo till Jul Nu,,,  men seeegt!!!

Nä Slappa lite sen Sova som sagt Upp tidigt i morgon,,, :P

ta hand om er alla Fina

Puss
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0