HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

På er alla fina Läsare,,, =)
Hur har ni de så här Mitt i veckan efter Sommaren???
Här är de Toppen!!! =) Ovanligt va??''
Linnea ÄLSKAR sin Förskoleklass..... Ida är nog Liite lessen över att Nea inte är kvar på Dagis.. MEN ååå va dom behöver detta DISTANS från varandra....

Linnea LÄNGTAR efter sin Nya väska Hoppas den Kommer snart!!! =)

På jobbet Rullar de på....MASSSSOR att göra & GRYMT kul,,, =)
I morgon är de KATALOGSLÄPP en stor Happening... =)

 Ballonger  Erbjudanden...
Fika och Kanske en Liten Överraskning.... EHH ja Inget naket,,Tyvärr, =)
men Om ni Lyssnat på Radio reklamen Rix Fm... så vet ni.... =)

Så kom Till Oss i Morgon !!! =)

Fan måste bara säga att de är Grymt skönt att sluta 16 man hinner så mycket,,,
 Jag hämtade Nea D Hämtade Ida... jag Åkte & Handlade.... sen hämta Guddottern Madde på Ridskolan,
 Hem Fixa Middag.... Gröna Pannkakor till Barnen (på deras Önskan)
 D och jag åt Äggröra & Bacon....
Plocka undan Disk.... Linnea somnade i soffan....
Lägga Ida... Körde 2 maskiner Tvätt Dammsög & Målade Naglarna... Och klockan är BARA 21 nu... Galet SKÖNT...
Jo vars att Köra 7-16 vore Inte fel... =) MEN jag har Valt att jobba Inom Handeln.,.
SÅ bara att Acceptera.. =) OCH JAG ÄLSKAR DE!!!!
Jobbet alltså Inte Tiden... MOHHAAAA

Ha en FIN FIN kväll,,,


FIA




Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt att allt rullar på

kraaaaaaaaaaaaaaaam

2011-08-25 @ 14:14:05
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0