AGAIN!!!!

Tror ni inte att Fröken Tove ringde idag.. vid lunch,,,
Ida feber IGEN... jag blir galen Dock INTE mycket 38,3 men hon hade klagat på Ont i halsen och Örat....
Vi börjar tro att vissa gånger är de Lixom lite Spel för Galleriet... Inte febern men de Onda....
Mormor va ju BÄST och Hämtade henne så jag slapp åka från Jobbet....
DÅ va ungen SKIIT pigg & inte en Tillstymmelse till SJuk...

Nu på Kvällen Hade hon nog lite feber,,, frusen & somnade på 2 röda.....
men Ja visst jag VABBAR i morgon IGEN..... Dåligt med Barnvakt.... FUCK,,,,

Till middag idag blev de PLÄTTAR de va längesen... Dritt trist att Steka men ungarna gillar de... speciellt Linnea Hon tröck i sig 16 st... HAHA

Jag själv då... Jo NU är jag GENOM förkyld för exakt 1 timma sen Kom snoret som ett Brev på Posten... Faan.... det bubblar i örat när jag snyter mig.. FRÄÄSCHT va... BLÄCH

Tack för de.... så de blir film & Värmefilten i morgon för Mig & Ida.... Hej vinter Hej alla DJÄVLA sjukdommar... de går just nu KRÄKSJUKAN på dagis... och Ida med sitt VIDRIGA immunförsvar  kommer GARANTERAT åka på detta & smitta resten av Familjen... =/

NÄÄ Nog om sjukdommar...

Dagens Jobb har varit GALET kul,,, Underbara Fina Kollegor,,,,
MAX,,,, du gör min dag!!! Varje dag!! TACK!!! =)

Nu ska jag Mysa med Min D.... KÄRLEK....



FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men lilla Ida då

Kram till er allla

<3

2011-12-07 @ 20:49:09
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Lina

Men fan vad vad trist att hon ska vara sjuk hela tiden! Stackars lilla gumman!

Sv: parfymen jag la upp på min blogg var den jag trodde du menade, men då vet jag att det är den silvriga jag ska lukta på. :) Oj då måste jag nästan ta och lukta på dom där "musöppnarna" du skrev om. Goda dofter går man ju verkligen igång på! ;) Jag kan ju tipsa om en annan "musöppnare" som min sambo har, den luktar helt underbart, Versace pour homme.. Den måste du leta reda på!



Skrev en fråga till dig för ett tag sen om den fina adventsljusstaken med bokstäverna jul, vart har du köpt den?

2011-12-07 @ 23:06:18
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0