ONSDAG

Denna dagen ett liv..... Älskar den frasen av Farbror Melker,,, Jo det kanske kan Bli så,,, vem vet!!!

Igår va de Jobb Jätte kul,,, 2 härliga Komentarer av Kunder,,,,,
den ena va en Man som Brukar kommentera mig och Mina Glasögon.,,,
Igår hade jag Linser,,,, jag ser att han står & vill ha hjälp så jag stiger fram,,,
Hej kan jag hjälpa dig??
varpå han säger: ÅH NEJ INTE DU!!!
Eh va??
Du är så Vacker jag kan INTE koncentrera Mig,,, Men vart har du Glasögonen????
Jag har Linser idag,,,,
ÅÅ du har så vackra Ögon,,,,
FNiss... Tack tack för de,,,,

Sen va det en annan Kund som sa att: Du är så SJUKT trevlig jämt det är så Kul att handla Av dig!!!
TUSEN tack,,, den är sånnadäringa dagar som jag VET att de jag gör är RÄTT!!! =)
Sen att jag har BÄSTA kollegorna är ju bara BONUS!!!! =)

PÅ tal Om Kollega Niklas på Jobbet va med i Sofias Änglar igår,,, dom hjälpte Björn vars Fru & Niclas Syster gick bort i en Bil olycka,,,, BUHUU va Jag Bölade IGEN.....ännu en gång man Uppskattar de man har lite EXTRA!!! =)

Mamma & Nisse Hämtade tjejerna igår,,,,D va på Hockey & Jag jobbade sent,,,,Tack för de BÄSTASTE!!!
Jag slängde i míg en tallrik flingor & mjölk sen slappade..

Idag ska jag till Tandläkaren & laga eller fylla i ett hål där fyllningen Lossnat!!! UUHHH det blir lite Borr fan gillart INTE!!!! men men  Måste göras,,, =)
Sen till Jobbet!!!!
Ingen promenad i dag heller.... eller jo kanske ikväll,,, får se om ja orkar,,,, I morgon är det simskola och fredag ska D på Hockey IGEN.... Men jag ska Kolla med EN tjej jag Känner om Hon vill passa Ungarna en Timma på fredag kväll så kan jag Ta med Nova på en Snabb Prommis,,,, hon kanske vill Tjäna en slant!!! =)
Jag MÅSTE ut,,,, och Förhoppningsvis tar jag En snabbis i helgen åxå,,,, Kämpa Kämpa,,,,

Nu ska jag snygga till Tjejerna & lämna dom på FSK!!!!!

Hoppas Ni får en FIN dag alla!!!
KRAAAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0