FREEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAG

ÅÅÅ Härliga Fredag!!! =)
barna har varit på Förskolan,,, Jag har ju Jobbat & som VAAAAAAAAAAAAAAANLIGT Super sköj, Jobbigt att Höra va HUR bra jag Trivs på Jobbet???
Hade Fått en DELIVERY till jobbet,,, igår då jag redan gått hem,,, så Annsa signade Paketet,,, TUSEN TAAACK MATTE!!!! på DHL för den FIN FINA servicen,,, Jo det en trevlig  Tjej som heter Tess (som jag har på Blogglistan) vars MAN tänkte vara snäll & Levererade mitt KINA paket!!!!Toppen KUl!!!

Och det innehöll 2st BLIXTAR till Min & Fröken Kjellbergs Systemkameror från JA DHGATE!!!!!!!
Billigt & BRA,,, jag har Testat GRYYMT,,, ska Fota Lite i Möra,,,,
För I morgon är det BESTÄMT... att vi ska ha HELDAG med Fam Tove,,, Skridskor med Mintu och Oboy,,,,sen AFTERSKIIII på deras baksida med Korvgrillning & Jäger,,, sen Mys och Middag... Ska bli SJUUUKT kul att vi ÄNTLIGEN får till det & träffas,,,,=) så långt gick det Innan jag drack alkohol,,, =) med tanke på Bantningen,,, =) men men KUL ska vi haaaa Ungarna Längtar åxå...
Ida ska ju åka Grillor,,, 
BÄSTA NISSE tusen tuusen tack,, köpte en FIN hjälm till Henna Idag,,, åå va glad hon blev!!!!

Nu har min sambo Blivit SUPER förkyld,,, det är HANS tur nu,,, så vi Får hoppas att han INTE som han får EN gång vartannat år,,,FEBER eller dyl,,, men risken är LIIIIIIIITEN....

Nu slökollar ja på Lets Dance.... ska strax gå och sova med min sambo,,,

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Tessan

2011-01-15 @ 22:31:01
URL: http://scrappingtess.blogspot.comspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0