TACK

Till er Som kommenterat!!! =)
Ja alltid nån som Läser de gör mig GLAD... =)
Och Ni som INTE kommenterar det är INTE svårt Klicka längst ner på Kommentarer skriv Namn (om man vill) och sen en Liten Rad Text som typ: HEJ... sen KLART Jätte Lätt!!! =)
SÅ MAMMA JAG VET ATT DU LÄSER (nisse åxå) LÄMNA en Kommetar =)

OCH JAAA klart jag Fortsätter Blogga =) Jag gör de för MIN skull.... det är såå KUL att  gå tillbaka & läsa det är som en Dagbok även Almanacka.... om jag Missat någe tex vab eller ledighet så kan jag Gå tillbaka & kolla på Bloggen Vad gjorde jag den dagen...
SEN KAN man (OM man slutar Blogga) få detta på Skiva så Mina Kära Barn kan Få & läsa Om dom vill då dom blir Större kanske kan Va kul att Ha kvar den dagen JAG inte finns och Se vad vi Gjort & va dom sagt!!
Eftersom jag är en USEL mamma och INTE sätter in foton i deras album längre UUHH blir ARG på mig själv... Men jag har INTE TIID... eller jo kanske Men iaf Jag gör de Inte så Då kan man Kika på Bloggen Istället... =)
ÅÅHH vilken IDIOT ursäkt men Jaja...
JA GILLAR ATT BLOGGA!!!


KRAM till er som LÄSER!!!!

Jaha I alla Fall.... som ni såg så Tog jag & D en Primiär tur på Hans lilla Nya Leksak =)
Jag är INGEN biker brutta ALLS... och har varit RÄTT ANTI när de gäller Båge
Men jo jag erkänner de va Ganska Mysigt att åka vi Åkte väl 4 mil igår och kikade lite....
Pratade lite och bara VA.... och Man sitter ju nära varandra Vilket är Ännu bättre.. =)
MEN då vi tog en sväng på Motorvägen så Blåste de ganske mycket så Min hjälm lixom VIBRERADE så brillorna vibrerade ÄNNU mer så jag Håller i Hjälmen med Båda händerna HAHAHAHAHA herreguud Vilken SYN
Undrar va Bilarna trodde HAHA kolla Hon åker & håller i Hjälmen GRASIÖST va...
HAHAH snacka om INTE biker brud,,,, =)
Tur att D inte såg mig Göra de... =) HAHAH men MEn....
Så idag ska vi Tur åxå Barnen är Hos Mamma & Nisse... vi va på Fest i går så vi Ska åka & Hämta bilen..

Japp En liten Fest va de ja...,,. Våra fina vänner Dan & Tette har hurt ett hus Villa Trevnaden i en vecka,,, Det ligger vid havet så vi Åkte dig Drack gott snackade och Myste...
Och jag BASTADE.... ja gillar inte att Basta men igår Gjorde jag de,,, sen Badade vi Mitt i natten & Paddlade Kajak det va Super Kul.... även om de va MÖRKT... och JA så klart hade vi Flytvästarna på oss...
Jag va mäst rädd att mitt Feta arlse skulle fastna om ja slog runt & att jag Inte kom upp.. =) MEn jag Slog Aldrig runt... HIHI  För Balans Har jag!!! =)

MEN fan ett tag va de så mycket

Ja
"MYGG MÅTTE DJÄVULEN TA ALLA MYGGOR"....
Fan va dom är Irriterande,,,, UUHH så därför va de skönt att gå in i Bastun....

MEN i de stora Hela JÄTTTTTTTEEE mysigt!!!
Tusen tack till er för en kulig kväll /natt!!!!

Nu ska vi svida om åka & hämta bilen & spela på Hästar... har vi aldrig gjort och idag är de stora potten hörde vi på tv, så va faan testa!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Kajza

F'låt.... Läser din härliga blogg dagligen!! Borde kommentera mera!! Ska bättra mig!!! Blir alltid så glad ab din blogg den är ju alltid så fylld av glädje, bus, vardagsliv och allt det andra som livet är fullt av :)

Lovar bli bättre på att kommentera

2011-07-30 @ 13:02:47
Postat av: Lill-Nina

Hej Fia!! Jag läser din blogg jag också!! Och det är allltid så bra skrivet. I love it!! Men jag vet att jag är dålig att kommentera.. Ska försöka bättra mig. Men nu har jag i alla fall skaffat Facebook, det är ju alltid något!! :) Sköt om er!! Kram Nina

2011-07-30 @ 14:23:22
Postat av: Anonym

hej gummanvi läser varje dag ,det är vår dagbok om er ,puss mamma.

2011-07-31 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0