Halva

veckan har gått.... herreguuuud !!!
Strålande SOL underbart...
Plockade varor fixade skrattade lunchade med fina PJ.... (vår Praktikantdjävel)
Och då Hände de....
JAG SYNDADE MED EN STOR GLASS PÅ SURPRISE....
på Topp... WHY för att jag ville äta en Glass i vårsolen det är fan SJUKT.... GAAA blir tokig.... men ja Så är de....

Slutade 16 hämtade barnen Hem fixa lite... det blev lite Frukost Middag med Räkröra på Finn crisp Mums det får även Bli lunch i morgon... =) lite Plockmat...
Badade ungarna... D kom hem Klippte gräset jag plockade undan disken och dammsög lite....
Barnen somnade Utan protester....
För de va de lagom dos av i Morse på IDA... ååå den ungen...
Jag höll på att snygga till mig D väckte barnen Ida blev VAAANSINNIG gapade skreeek skulle INTE ha kläder ville sova MEEERRAAAA, men Pappa kämpade på med kläderna trots att ungen va som en ÅL & Gapade & SKREEK hela tiden...
Jisses vilket liv....
Så ja det va en underbar Morgon i Huset....;) NOT...

Nu har jag Målat naglarna och är sugen på nåt så jag går & sover tror ja... eftersom jag ÅT en GLASS idag kan jag inte äta någe mera... BUHUHUUUUU

I morgon är de SORG i mitt hjärta Fina Roliga Galna PJ har sin sista dag hos oss... SÅÅ trist en toppen Praktikant vi fått ha hos oss!!! Henne kommer de gå bra för... så de kanske blir tårta... MUMS (för jag får INTE äta)...
Vilket tråkigt Liv jag har va...
Blev så förbannad igår då kom en Kund en Jätte söt tjej med KOOORTA shorts och SATANS snygga ben... Inte smala lagom med massa MUSKLER:.. ååååå AVIS.... klart man kan träna sig till snygga ben men va fan över 30 småbarn hus jobbar heltid NÄR NÄÄR ska jag Hinna de?? NU då Kanske men jag är så trött så jag Svimmar snart....
DRA ÅT HELVETTE KNÄFETT!!!!
HAHA

Nä jag kryper nog ner snart Missar både Greys & BB om jag Inte håller mig vaken dådå....

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Tove

Hörru!!! Skärpning!!!!! Knäfett?! är du knäpp eller!!!! Hur mycket knäfett har inte du tappat???? Du är as duktig!!!!! Och synda med en glass... va är det?! Så som du kämpar!!!!!

Du är så jävla SNYGG!!!!!! Glöm aldrig det!

Puss <3

2011-05-12 @ 08:04:25
Postat av: fia

Puss MIN FIINA FIINA TOVE!!! <3

2011-05-12 @ 10:48:37
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0