DOPPAREDAGEN

 
Denna vecka har som dom andra veckorna SWIIISCHAT förbi med Julstök julstress julklappar och Vardag på de.. =)
D har jobbat massor... Varit uppe mitt i natten åkt ut & plogat sen jobbat dagarna åxå..stackarn helt SLUT!!! =(
Jag har iaf kirrat alla klapparna... och fixat...
Vi har klätt Granen,,, ungarna har hängt upp ALLT dom hittade.. =) allt pyssel dom gjort... ja lovar ALLT!!!!
De blev en FIN gran i år. =)
 
Tjejerna pysslade lite pakt till oss.. Dom första under Granen... =)
och Som ni ser är Mormor ruts "fula" frigolit tomte med... INGEN jul utan den... =)
 
ÅÅÅ jag har ÄÄNTLIGEN fått Mitt GARAGE!!! så underbart!! skönt med MIN egen plats...
 
Har bara hunnit med ett pass träning den här veckan FAN åxå...men Jobb till 19 (som stan har haft öppet denna vecka) och barnen och en sambo som jobbat häcken av sig så har ja INTE orkat!! =(
Men nu djävlar... Juldagen blir de ett Pass!!!
 
Skulle ju fixat naglarna i tosdags.. MEN glömde bort tiden... stod på Jobbet emma frågade
Men fia när skulle du Vara iväg?..
14:00 sa ja...
Men klockan är ju 14:40 FAAAAN.. precis då ringde Carina & efterlyste Mig... SÅ ja hann Inte...
PÄRLA som hon är ruskade hon fram en tid på en av hennes Lediga Dagar.. (TAAACK!!!) så ja kunde få snygga Nails Innan nyår... =)
Svängde förbi med hennes julklapp innan ja åkte hem.. Annars hade hon ju fått den Efter Jul...
Snyggt Pappaer VA?!
 
OOOO ja Lånade boken Femtio Nyanser av Honom av Melissa...
 
SHIIIIIT ja blev helt FAST... läste läste Ut den på 2 dagar... BESATT den va GRYYYMT bra,,,
Lånade del 2 av Grannen Förut...
 
Va tvungen att Slita MIg... fixade de sista med Tejejernas Julklappar som Tomten Lämnat som tack För Gröten.. =)
Tror vi har NÖJDA flickor denna Jul åxå... =)
 
Så nu har Tomten varit här & ÄTIT gröten.. (Nova hjälpte till ) och Lämnat TACK för Gröten Paket till Ungarna.. =)
ÅÅ ja är mer spänd än barna.. =)... de kommer bli en TIDIG morgon i morgon tror ja.. =)
 
Jag köpte ny Julaftonklänning till Nea... Hon va SÅ nöjd.. & hade så klart den i fredags på Skolan. =)
 
Vi hade även God fredags frukost på Jobbet Ett litet Julbord.. Jag hade griljerat skinka och handlat lite=)
 
I går va vi i stallet barnen fick rida eftersom de inte bivit av dom sensate lektionerna fick vi rida igen en av dom igår...
Spända tjejer fick åka Tefat efter hästarna... Jag fick Åxå prova de va Jätte kul...
Tyckte dom åxå tills Linneas Häst fick tokspel och började Springa tillbaka till stallet.... i full Galopp... tjejen på Tefatet bakom släängde sig av,,,,
Varpå Idas Lilla Erik sätter efter i full galopp... där försvinner våra Tjejer Linnea skriiiiker HJÄÄÄÄÄÄLP MAMMMAAAA .... ida åxå... sen åker ida av... och hästarna stoppades på vägen till stallet....
Linneas Mössa hade åkt ner så hon såg inget... SKIT läbbigt men hon Höll sig kvar....
Nu när ja ser synen framför mig skrattar ja lite de såg roligt ut... FULL GALOPP.... =)
Ida blev JÄTTE lessen VILLE INTE rida meer.... grät och grät.... Hon gjorde sig Inte Illa iaf....
Men det va bara UPP på hästen igen... som tur va de inte så långe kvar på Lektionen...
Sen in med Kusarna i stallet Av med grejorna och ryckta... då gick de Lite bättre... =)
Nu när vi pratat om de skrattat dom och tycker de va SÅ roligt!!! =) HIHI
 
Fick julklappen från Clas Ohlson... TACK älskar Newports Sängkläder... 3:dje Året i rad ja beställer dom, I år va dom Riktigt Fina...
FY fan så Tapeten vid huvudena ser ut ÅNGRAR ihjäl mig att jag Inte Har säng gavel....
De blir de när vi Flyttar ner... Detta är Värdelöst!!!
 
Nä Nu ska ja Läsa lite till... Familjen sover.. de har börjat Snöa... D får väl åka ut k 03:00 i natt & ploga.. =( FAN ogillar SNÖN... Just nu... ja vill ju att vi är tilsammans i morgonbitti då barnen öppnar sina paket .. HÅLLER tummarna att vi får va de...
 
PUSS PUSS på ER
 
OCH JAG ÖNSKAR ER ALLA ER RIKTIGT
FIA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in snabbt go jul på er
och du fe,tio nyanser av honom o femtio nyanser av mörker de bästa böckerna ever.... läste de två på fem dagar hahaha sinnes väntar på del tre som släpps 2 jan ahhhh

hoppas tomten kommer med klappar till er o att dagen blir fylld av kaaaarlejk
pöss

2012-12-24 @ 12:42:24
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: jessica n

Godjul och ett gott nytt år

2012-12-24 @ 23:55:46
Postat av: Kajza

God jul på er... Ja fick båda i klapp så nu är det läsa läsa läsa när man hinner :)

2012-12-25 @ 18:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0