TACK!!!

För alla dessa Underbara KUNDER!!!!

Idag va ett Medelålders Par In & handlade.. Jag hjälper dom med de dom ska ha Vi pratar lite & skrattar!!!
sen säger damen,..
-ÅH va du är Fin...
-Men Åh Tusen tack!!! säger jag...
- Ja hela du Lyser du är Super FIN!! (mannen Håller med.... Fniss)

Sånt Gör ens Dag Så Djälva HÅRT!!!
TACK TACK!!!
Och lite Beröm för Jobbet med Rean gör Inte dagen Sämre....
Jag tar Helg nu med Glatt Humör...

Nu ska vi Åka till Familjen MY på Middag... Mycket trevligt!!!

Hoppas ni får en Underbar Helg alla mina Läsare!!
LÄMNA ETT LITET SPÅÅÅÅR TACK!!!!



FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med tycker alltid du är fin,, iaf på bilderna du visar:)

kram o trevlig helg

2012-01-13 @ 18:23:05
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag håller med paret! :)

2012-01-13 @ 23:07:16
URL: http://aderia.blogg.se/
Postat av: Kajza

Du lyser alltid Fia!!! Energi till tusen och tränar jobbar fixar och donar..... Kram

2012-01-14 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0