AFTER DARK!!!

 
OJOJ Vilken Härlig Helg vi haft!!!!
Fredag efter jobbet åkte vi & lämnade min bil På verkstad.... sen hämta barnen... och Hem...
Lördag Började jag Morgonen med ett Träningspass... SKÖNT...
Lämnade Barnen Hos Mormor & Nisse.. Nova hos Morfar!!!
Hem Packa våra saker... snygga till oss sen kom skjutsen till Tåget!!
En Rolig Tågresa!!! =)
 
 
Stockholm är en fin stad.. Kul att vara i ibland... stort Massa MYSIGA ställen sjukt mycket folk...
och Dom kan det här med JUL.... de hade redan börjats pynta överallt.. lyste fint och Julmusik... Jag Älskart...
Älskar Gammla stan... URMYSIGT
ViKäkade Middag  ingen höjdare.... Tog tid.. Maten va KALL... och Ingen kompensation från dom... SKIT... och Mätt blev man knappt...
 
Sen begav vi oss till Hotellet...
Hilton vid slussen hade vi Bokat!!!
D hade ju GÄÄÄRNA bokat SVIT surprise.. =) EN glad sådan... Han kan min älskling... =)
 
 
Snyggade till oss... Tog en Lite Förfest på Hotellet!!!!
 
Sen Taxi till Hamburge börs...  Drinkar Glamour och AFTER DARK!!! Som va Grymt bra...
SÅ roligt vi srattade & dansade.... Tipp Topp!!!
 
Man Kan verkligen Inte Tro att det är Män.. SÅ SATANS SNYGGA!!!!
 
Sen va De vidare på stan Dags för En krogrunda... MEEEN trots att de finns flera hundra Krogar i stora stan va de 1000000 meter kö till alla.... vi vandrade runt... tog sen en taxi till gammla stan och kom in på Krogen Engelen.... där va de PROPP tjockt.. vi va trötta.... jag hade fått ont i skallen... så jag & D gick till hotellet.... Anette & Michael kom efter... de va Fest prossarna Tove & Mange som stannade & dansade =)
SKÖÖÖNT ändå att inte va Bakis I dag!!!!
Sovmorgon... snyggade till oss.. sen HOTELLFRUKOST... SHIIIIT vilken buffe.... ÅT & ÅÅÅT & ÅÅÅT!!!!
 
Vi Gick Lite på Stan... Julmarknad i Gammla stan... Myste... =)
Sen tågen Hem... så SKÖNT att åka tåg... Ja slummrade till en Stund... =)
 
Toan på Tåget är En skakig upplevelse.. =) Man får Hålla i sig!!!
 
Hemma Hos Våra fina tjejer som bakat med Mormor... varit på Ridskola Och kalas..
Va glada av att se oss.. som alltid köte jag med en liten present till dom,, de gjorde ALLTID min pappa och mamma då dom varit nån stans.. de va så spännande... =)
 
Denna gång fick dom varsitt Sött änglaspel.... Ida med Hästar Nea med Änglar!!! =)
Och dom blev så glada över dessa... =) Ja med dom är super gulliga.
TACK ännu en gång Mamma & Nisse för hjälpen.... ÄLSKAR ER!!! och
GRATTTTIS till BÄSTA bonuspappan på DIN Födelsedag!!!!!!
 
Nu är de dags att Knoppa.... Ny jobbvecka och Jobb helg.... Ännu en vecka med träning TJOHOO... 4 pass i veckan i snitt skönt.... och INGE mera FEST innan NYÅR för mig.... =)
Lite syndande på Julbordet på fredag... =) får väl Äta MINIMALT denna vecka så ja kan proppa VOYAGES UR GODA julmat.. =)
 
TACK VÅRA FINA VÄNNER FÖRDENNA HELG!!! GRYMT KUL!!!
 
 
FIA
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0