Ridskola!!

Idag har vi varit på Ridskola... tjejerna va så duktiga!!! idag red dom på Bana...
Jag har alltid tyckt att Ida är disträ och okoncentrerad men shit va hon lyssnar och kan... super Idag blev ja stolt över båda tjejerna!!










Super kul ... Dom är så söta små hästarna...
Efter stallet bestämde Ida att hon ville leka med kompisen Manda som rider i samma grupp.. så efter lunch körde ja bort henne!!
Linnea lekte med kompisen Alice och D fixade lite på altanen..
Så jag gjorde matlista skrev ut recept och åkte och Handlade ENSAM shit va underbart de va... Händer inte allt för ofta!!!

Förra veckan hade ju vi Coops Matkasse Nä Inge bra betyg från vår familj.. För lite mat... på tok för lite... och grönsakerna som va med va inte så färska... trist...
Så jag skapade min egen kasse.. ;-)

Måndag : Korvstroganoff med ris
Tisdag: Lax med Dill och Fetaost
Onsdag: Pepz chilikyckling och Ris
Torsdag: Färsbiffar i grönpepparsås Fredag: Kassler och broccoligratäng
Lördag: Pastasås med Lövbiff och bandspagetti

Spännande...de finns ju Galet mycket recept på nätet!!!
Kul åxå att byta recept med varandra!!!
Tack för tipset Anette!!!

Nu har vi kikat på solsidan Haha de är ju så Bra!!!
Älskart!!!

I morgon är de dags för ny vecka!!!

Puss på er Finisar!!!
Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0