Jobb...

Äntligen har jag börjat jobba igen...
Onsdag va första dagen efter flunsan... va lite halv svettig och vimsig men idag gick de bättre..
shit va dålig man kan va....
Tur eller inte att de är lungt.. nästan för lungt i butiken.....
trots pension och barnbidrag är de lungt... Trist...

Daniel har varit sjuk hela veckan.. idag va första dagen både han och Ida va feberfria... så nu vänder det....

Idag kl 15:00 släpptes Justin Biebers kläder på Cubus... jag va där så klart.. de va endel små jäntor som stog och tröck och då bandet klipptes slet å revs de hej vilt... ;-)

jag köpte en tunika en swettis jacka och armband till Nea!!
Hon blev jätteglad!!







De är inte så länge kvar till konserten... wiii ja längtar jag åxå de kommer bli galet!!!

I morgon ska Nea till tandläkaren och laga ett litet hål.. vi får se hur de går...:-\ hon fick ju beliber jackan som pepp!!

Jag har min Jobbhelg denna helg.. känns heeeelt Ok...
hoppas ni får en fin helg!!!

Puss på er !!!!
Fia!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0