Lördag...

Och saknaden är stor.... allt påminner om nova... alla hennes tassavtryck i snön runt om hela tomten.. hennes hår som kommer fram här och där.....
ingen vovve som står vid våra fötter och vill smaka ostbitar när man gör frukost mackan....

Nu känns de ändå ganska OK.. ja kan prata om henne utan att gråta (nästan) .
Vi tänder hennes ljus varje kväll... de har vi lovat varandra att göra For ever!!!

För tjejerna går de bättre... dom pratar om henne... saknar men inte på lesset sätt...
Ida såg Novas stjärna härom morgonen på väg till dagis...
Japp vi åker tidigt iband...
hon pratade med stjärnan.. berättade att hon saknade henne... att hon skulle på dagis och att novas korg va borta....
Söt Ida!!

På jobbet rullar de på... jag har dom mäst fantastiska kollegor... som respekterar min sorg och frågar inte... om inte jag börjar prata om de... TACK!! de betyder så mycket!!
hittade en underbar lapp på min jobb telefon !!!




2 pass på puls denna vecka!! varav ett där ja kostade på mig massage efter!!! så skönt.. de gör ja om !!!

vi va i stallet i onsdags... de va lätta
-16 grader.... satan va kallt de va i ridhuset... Brrr ....... D och jag tog en rask promenad då barnen red.....
Ida pratar och pratar... de va typ bara hon som hördes i ridhuset... ;-)
hon berättade för ridfröken att om en häst trampar på en så kräks man sen Dör man...
Gud va jag och D skrattade... ;-)
hon ä så rolig!!








Igår fredag tog ja och familjen middag på City Grillen i stan... super gott.. men ja tror dom hade fel på ventilationen
. de låg som en dimma av mat os i hela lokalen... och våra kläder stank då vi gick därifrån... de hatar jag... Linneas jacka fick ja tvätta... bläääch..


Idag va de familjedag med linneas klass... fika och lek i sporthallen... barna va nöjda!!



















Sen åkte vi hem... åt lunch och slappade... Ida och jag somnade i soffan... sov 2timmar så skönt.. sen har vi inte gjort NÅT....
dessa lördagar kan vi räkna på en hand... och ja älskart!!!




I morgon ska ja jobba lite extra... sjuk personal så ja rycker in.. ;-) och ridskola har vi åxå.

Hoppas ni haft en härlig helg!!
Puss & Kram
Fia!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina ni <3

2013-01-27 @ 10:29:26
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0