Lördag

Idag fick ja Sovmorgon.. så Härligt... Daniel Åkte & jobbade men Lämnade Linnea först Hos Farmor hon ville vara där...
Jag sov & Ida lekte... Skönt när barnen är större och sköter sig själva.. =)
Vi åt frukost vid halv elva.. =) sköönt...
Sen städade jag & plockade inne... sen tog ja Utsidan... slängde alla sopor vi hade på kärran.. sopade och kraffsade ihop alla Löv... och La på lite Ny jord på Tujja Häcken... SKÖNT att få detta Gjort.. =)
 
Sen blev de Lunch för mig & Ida..kl15:00 sen lunch...
Efter de slappade vi Och kikade på Gamla foton... Man har ju endel om man säger så. =)
och nu ser ja att JAG VILL HA EN NY SYSTEMKAMERA... fasen va fina Bilder...
En liten sådan med video funktion TACK,,, kan man ordna de kanske ??!!
 
Som sagt Gamla foton.... Jisses... Jo de är en lång & kämpig resa ja gjort... KÄMPAR fortfarande.. =)
 
Känner Knappt igen mig själv... =) skön känsla
 
Nu ska ja Snygga till mig ska på Fest hos Kollegan Melissa.. =) som fyllde år i veckan.. =)
 
Sköt om er och ha en TREVLIG Lördag
 
FIA

Kommentarer
Postat av: terorese

Fantastiskt fia! Så jävla grymt!

2013-05-06 @ 11:40:30
Postat av: Ullis

Fantastiskt!! Så bra jobbat!

2013-05-09 @ 14:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0