Pustar

Ut i soffan det här med lediga dagar....
Städat,tvättat,rengjort bibbans bur och hon hårar kopiöst mycket nu det Yr överallt dessa små fjun.. så just nu för en stund ångrar ja att vi skaffade kanin.. men bara för en liiiiiten stund =)
va å tvättade bilen i biltvätten men fy fan va dåligt tvättat den blev.. ja brukar annars vara nöjd efter en maskintvätt (högtryck) på Preem i nyk.. men nä det syns INTE att den är tvättad. . Skit åxå..




Sen åkte vi och handlade lite och vidare till min Bonus syrra som för en månad sen fick den Sötaste lilla Ester..
Ni kan tro att de suger i bäbis tarmen... jag vill så gärna ha en liten till.. :)














Ida fotade och filmade med sin mobil... bra att hon använder sin egen för så fort hon får chansen tar hon min och laddar hem spel..
I morse va de nåt nytt djävla häst spel hon installerat som min mobil fick tuppjuck av..
Morr.. så nu gick ja sätta lås på den en stund igen.. !!
När dom har egna BRA telefoner varför använda min?? fattar inte..



Men ester va galet fin Iaf ♥♥♥

sen va da dags att brassa hem och fixa middag... Linnea gjorde läxor och sen slogs ungarna lite.. som en vanlig kväll..

Nu tv soffan med raggsockor och koftan fy va kallt de blivit.. snabbt.. =/
Ha en skön kväll



FIA





Kommentarer
Postat av: Jessica

kram på er

2013-09-24 @ 09:35:51
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0