🐝 söndag...

Ojoj Vilken djävla Helg!!! 😂
Snacka om Sommar Feeeelings...
I fredags mådde jag mycket bättre. . mycket snor men ingen feber...
Linnea cyklade till skolan... duktiga gummis... Jag körde Ida till Dagis å åkte hem å slappade... låg i soffan å myste...
fram mot lunch gick jag dom 20 metrarna till Min pappa och drack en kopp kaffe... skönt att ha honom i närheten! !!

Då barnen kommit hem va de full rulle...
och Så klart Tacos till Middag...
Linnea hade med sig sin kompis Filippa så hennes mamma kom å åt med oss och vi surrade lite...
!!!!

Barnen hade en liten show.. Justin Bieber så klart 😊


Jag har gett barnen en liten försenad påsk present! !!
Ett Dino ägg... som man har i vatten... som efter några dygn kläcks... och när den är ute ur ägget växer den så efter 8 dagar är den klar !!!
De är ju skit spännande!!!













så nu väntar dom spääääänt på att den ska komma ut!!!
Kul grej!!!

Lördag. ... Onepice lång frukost..

rastlös mamma å barn...
så mamman gav barnen pengar å skickade dom till Affären. .. för att köpa Lördagsgodis och lite mjölk å fika...
Mamman tog med sig solstol filt å kaffe och gick ner till stranden... Jösses vilket underbart Väder!!!



Barnen kom efter en stund hade med sig fikabröd dom handlat å så klart Glass.:)


snacka lyx... när vi mumsat tillräckligt med glass gick dom upp för slänten å lämnade den i frysen ;)




kidsen stannade hemma å lekte
Jag solade en liiten stund till.. sen satt vi hos Morfar å solade/fikade myste en stund!!!

På kvällen åkte Vår lilla familj Jag barnen å D till McDonalds å åt middag... alla andra verkade Grilla så vi gjorde nåt annat!!!
Drack nya Frappen... Shiiiit fick Frusen Hjärna.. Saaatan va de gör ont...

Sen drog vi en runda å tvättade min bil.. så nice...


sen åkte vi till Godisbron.. köpte Nostalgi Godis!!! :)

Stannade till å snodde åt oss en kopp kaffe Hos Fam My... jätte trevligt! !!
Somnade tidigt...

I morse Åt ja frukost med Klass.. "sommarklänning" 😂😂



Har även idag gjort Nytta... tog ner dom sista vinterkläderna i källaren å upp med sommaren...
Skönt!!!
Ida hade sin kompis Emma hos sig dom har lekt såååå bra har knappt märkt av dom... Finungar



Linnea hade sin dans....

På efm körde ja tjejern till Emma... Nea å jag åkte å handlade lite...



Nu sitter jag Hos D vi har ätit... de hettar i skinnet HÄÄÄRLIGT!!!


I morgon är de Jobb !!! jihoo varit borta för länge nu när ja va sjuk förra veckan...
Skönt.. Längtar till Mina Bäston 💜
Sovmorgon. .. och jobbar sent...

I morgon börjar lite Nya Vanor för min del...
😁😥🙊💃

Kortvecka igen.... och HEMLIGA TJEJRESAN till helgen... Wohooo så spännande... 😁

Puss på er 💋💋💋💋💋

Och Johanna... absolut ja kommer blogga om min Viktresa! !!
Snart !!!

FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0