En vecka kvar.

En semester vecka .. 7 dagar... konstigt att man börjar räkna ner nu...
meeen nu vankas finväder å jag med Solorexi pressar ut dom sista strålarna innan jag går ner i källaren å är sisådär skiiit trevlig. . 😉

Har hunnit med en liten resa till sveg.. till min storasyster å hennes familj...
mamma följde med.. TACK för de.. med tanke på att mina barn har en tendens att bråka slåss å retas med varandra. ...
å Tack till min andra storasyster för lånet av av Bilen!!! 🚘 de gick fort 😉










Fick både present av syrran.. och så fick vi nygräddade våfflor å nykokt hjortronsylt ååh Jösses.. finns de nåt godare??




Barnen badade.. de va vaaaarmt


vi tog en prommis och kilade på Emils "Projekt" en husvagn. som pimpas å ska hänga bak på Epan.. 😉😉













En riktig pök vagn 😂😂😂


En liten porlande damm finns på tomten.

De va en liten marknad vi gick på...ute på "byn"..









vi har hunnit med att badat.... i svegs sjön.. fint å rofyllt där...










Vi har druckit vin å snattrat... mamma blev lite på yrslet.. 😂😂

















Vi hade åxå surströmmings premiär.. jag mamma å syrran.. dom andra åt hamburgare! !
Gott va de... mammsen blev tårögd.. haha






Taaack för dessa härliga dagar.. Älskar Er!!!
💜💜💜💜



De har varit Festdagar här i Nyköping. .. super kul.. massor med folk.. å skit saker...
Jag å vännen Jade tog bussen in med barnen dom handlade upp varenda kron dom hade i börsen... åkte karusell ...
Vi åt mat i ett av öltälten å så klart Tog mammorna varsina Cider..😉








































Barnen va så glada över allt dom köpt å "äventyret" med buss.. 😃😄😂

Lördag kväll va de lite fest hos Södermans.. Väldans trevligt satt ute i värmen å alla satans GETINGAR..🐝🐝🐝
shit dom är öööööverallt.. så störande...
















Tackarrrrr För en trevlig Fääzt... massa skratt jo serrni ja garvar endel...😉😂😂

Har varit Lite trött idag.. hämtade barnen hos mamma som va på badstranden. . tog med mig bakis mat å badade lite.. 😉


Nu är allt förberett.. i morgon blire femöre med vänner å barn... sola bada njuta!!!
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

Puss på er Finisar!!!
Hoppas ni har en härlig sommar!!!



FIA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0