SLUT!!

Då va detta års semester slut... 😕😉
har ju varit en helt gaaaalen sommar.. shit vilken värme. .. å shit va mysigt de varit. .
Mitt mission jag med Solorexi att komma till jobbet med liiite solbränna Check på den ✔

Denna vecka har barnen varit med pappan... tisdag- söndag så ja fick en extra dag med dom..
jag har. . sovit endel.. väldans skönt!!! Solat badat.. festat.. ja jösses vilken vecka !! 😂😂









I tisdags blev de spontan fest med sill & potatis hos Therese. . sen cyklade vi till Harrys Tisdagsklubb..



































Onsdag va de Lite även där Apontan Aw med mitt Bästa jobb..💜💜
jag körde men vi hade oootroligt trevlig som vanligt !!!
hahaha "Domdomdomdom" 😂😂😂😂
Felåt mina finisar.. hahahaha

















Ni Är dom Bästa människorna i värden... Å min P... Min Pörsön Melissa 💜
vaknade i går till denna underbara bild från henne... Jag älskar dig! !!


Nu är de dags för mig att klippa mig.. sparar å färgar inte för ja tänkte bli Blond Igen.... prova å se om ja passar i de nu. så därför får ja se lite Illa ut i håret ett tag!!!


igår va de fest IGEN.. haha jag fick i fredags kväll Så djävla ont i halsen... å lördags morgon lika så . uuhh
Men efter några timmar på stranden åkte jag till Therese.. där vi Drack Sangria




å sen Vidare till Läget Där Isterband Spelade... massor med folk.. å så kom regnet.. så det blev Sat trångt när alla skulle in... 😯😐
å jag va inte in The Mood .. Bästa Nisse hämtade mig så jag kom i säng skapligt!!! Väldigt skönt! !

Inge bakis å sen kommer mina älsklingar!! 💕
Nu saknar jag dom . fick kramas lite igår när ja stötte på dom på affären. . Ida blev så glad att hon grät när hon såg mig...
mammas hjärta!!!
Ikväll ska vi mysa... åka å handla å sen bara vara...

I morgon börjar Ida och Linnea på fritids. .. Spännande... Första dagen... gud va Ida längtar!!! 😃

Back to wöööörk.. ja läängtar !!!
Puss på er Finisar!!!

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0