1 Advent!!!

Nu ä ja hääär igen...
hejhej hallå dagboken 😂😂

de händer så mycket heeela tiden så jag ska försöka få med allt!!! 😄
man ligger ju inte på latsidan direkt... eller...??

jag kör stenhårt på gymmet är inne i en bra period å tycker de är roligt så de är lika bra att passa på nu... för de kan vända när som helst... och jag har en bra PT som puschar mig... Tack Tove 💜







Nu är de högtryck på jobbet... hade min jobb helg denna helg å satan va kunder så djävla kul... dagarna bara flyger fram ja älskar när de är Tempo... jobbar mycket bättre då...
och ja måste köpa mig en stegräknare undrar hur många kilometer man går om dagen speciellt nu!!! Bra träning!!




de är julfint å stämmingsfullt på stan!!!






jag Älskar julen... klart man vill ha snö nu.. men ändå de är sååå mysigt...
har fixat lite här hemma åxå.. barnen gillar de starkt.. vi spelar julmusik pysslar julklappar å myser!!!





Jag å D va hos min storasyster å Hennes Linus å stöpte ljus en helg de va såå mysigt vi hade de som tradition när vi va små å bodde i Kramfors. . att stöpa ljus med alla grannar på vår gata.... kommer fortfarande ihåg känslan å doften.. julmusik mat sångerna alla barnen lekte överallt å dom vuxna drack glögg stöpte ljus å sjöng... sååå mysigt.... vi somnade i varsina hörn å vaknade till när man blev hemburen inlindad i filt...
😘😘😘

Hos ingela drack vi lite vin dansade å hade så trevligt! !!
å ljusen blev jätte fina!!!

Klänning denna kväll för mig... en stund iaf!! ;)











Syrran hade köpt selfiesticken... haha ja vissa bilder är ju bra!! 😂😂















Ljusen brinner Fin fint!!!





Dom hade gjort galet mysigt i "gäst" rummet.. med choklad.. egna handdukar å mys!!!
sen på söndagen blev vi väckta med juice å mys frukost... !!! 💜


Tack snälla ni för en mysig kväll.. även om jag blev lite "trött" å la mig innan er andra 😂😂😂 dålig på att festa gör de för sällan...

vi har tackat av två fina underbara kollegor som varit med sen starten i Nyköping... våra fina Deltidare Janni å Oscar.... Fyy ffaaan va trist å jobbigt de är när nån slutar... vår lilla familj går i bitar... 😢😢
vi va ute å åt middag å hade asa trevligt som alltid..











Tack för alla dessa år... jag kommer att sakna er galet mycket...
💚💚💚💚
Janni vi ses på fredag då de vankas Julbord!!! 🎄

Vi har hunnit med en massa gos åxå.. de bästa Ida vet. .. att vara hemma å mysa 💜💜💜











I går fixade hon frukost på sängen till oss.. vi låg å myste å kikade på tv!!


Lördags efter jobbet hade vi några vänner här på glögg de va jätte mysigt även om alla inte kunde komma!!!







Linnea va på sova över fest hos en granne/kompis.. så hon va inte hemma.. väldans fin när hon gick!!



I fredags va vi hos Vera å firade hennes 50 års dag i efterhand. . ja de Va ju inflyttningsfest åxå.. 😉 i deras nya hus..
vi är ett sånt bra gäng vi cheyor... hade som vanligt Jätte mysigt å veras mat.. Grekiskt Tema va galet gott...
!!!!











Linda hade fixat Musik quiz super kul..!!!


Vinnarna fick lite skumpa!!!


TACK Vera å tack alla Bruds.. för en super trevlig kväll!!!!
ser fram emot julklapps leks kvällen.. den traditionella. . detta blir 12 året vi kör.. helt galet kul!!!!

Jag har städat ur lägenheten å lämnat nycklar!!!! såå skönt att vara av med den.. även om ja jag kommer sakna den sjukt mycket.....
jag har varit där varje ledig dag.. å flyttat saker fixat å städat... så Nu behöver ja inte.. NU är jag ledig å hemma....
sitter FF i nattlinnet... Ida börjar 12 så vi myser tills de är dags...
håller på att koka Risgrynsgröt. .. Duktigt va?? 😉


Ida är så rolig... skriver lappar om allt... när vi är osams å dyl... i går kom denna efter hon fått skäll..😉😉😂


hihi..... söt unge....

Jag har julpyntat på jobbet... de är lixom lite min uppgift.. 😉



fick en fin lapp i lördags... sånt som piggar upp ens dag lite extra!!!


Mina bäston på Jobbet... längtar till julbordet! !!


Nähä dags att göra nytta... bädda å hänga tvätt..
ikväll ska de tränas igen!!!



Ha de bäst alla Fina!!!



PUSS FIA!!!!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0