Helg

Söndag idag.....
Helgerna går undan... =(
Fredagen va ja ju hemma med Ida .
hon va piggare men väldans hostig å snorig..
Hon å värdenssnällastekanin myste i soffan !!!






Vi bjussade pappan på Tacos...
de är såå mysig att vi kan ses å vara tillsammans med barnen...
och dom gillar de...
härom morgonen va de en relations expert på 4:an som pratade om just separationer.
och jo D och Jag har gjort allt enl "regelboken" ... de va sjönt att lyssna på henne...



Linnea va på Disco på skolan... hon va så taggad innan hon åkte...




sötisar....
Lördag morgon vaknar gäärna mina kids Tiiidigt... typ 06... phew. ..
bara att kliva upp å fixa frukost. ..




tände Blockljuset ja fick av Linnea i julklapp I Love You står de... nästan synd att elda upo de... men va ska man annars göra med de..??


Efter frukost va kidsen Vidriga bråkade härjade retades.. jag blev Vaaaansinnig... Morr...
Ida ritade en liten skylt å satte på dörren. haha va ja skrattade... kolla in mitt hår... coolt va!!

För övrigt är Ida galet duktig på att skriva. hon ljudar å skriver själv. ... ljudar och läser vissa ord och meningar.. så hon är Redå att börja förskoleklass nu. !!!


hotade med allt möjligt tvi....
men den tog ja med mig bråkstakarna in till Nyköping och snörade på oss skridskorna och åkte pp skridskodisco på svandammen . Jätte mysigt... Ida är såå duktig nu..
Ja linnea mä åker som tusan.. härligt !!!









jag åkte åxå... jovara skillsen sitter i!!!
Linneas kompis Tindra som även bor i samma kvarter kom när vi skulle åka... så Hon fick stanna med dom.. jag och Ida åkte hem och fixade inför hennes Disco mys hon skulle ha med några kompisar! !!





Jag spenderade en stund med att blåsa ballonger. . 😥 asa jobbigt



Sen äntligen kom dom.... Vännerna. .
Söta Lukas hade med sig "skumpa" till Ida... 😊


Dom dansade sjöng lekte och härjade... Gullungar .
de va Fulll fart och hög Ljudnivå Jösses att 4 ungar kan låta så...
2 timmar räckte för mamman.. phew. ..
men ja tror dom hade haft skoj....
Innan ida somnade sa hon...
Nästa gång bjuder jag bara En kille. för dom bara brottas och slåss. .
haha....










De va ballonger typ överallt! !




Kikade på Mello... vilken skit omgång
barnen somnade och jag njöt av tystnaden =)


Tjejerna har fått Mattor till sina Rum.. de blev såååå fint!!! Tack Mamma 💜💕




Ida å ja!! 💜






Nu har min Bässtaste Mely flyttat in här i området.... så mysigt!!!



så idag ska ja besöka henne och hennes killar för att se hur hon fått de.. =)
värsta singelmamma området! !! :)
6st har ja fått reda på
Dags för fest tror ja!!! :)

Nu ska ja snygga till mig... Lunch hos pappa 12:00
sen är de bio kl 15 Frost 3D med tjejerna å Daniel .
de ska bli mysigt !!!



jag tror den kan vara riktigt rolig!!!!

Hoppas ni haft en bra helg!!!
Puss på er Finisar!!!

💕 FiA💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0