😏 ENSAM....

Nu just i detta nu är jag ensam hemma...
natten sov ja över förväntan bra.....
ställt klockan på 07:45 ( går i vanliga fall upp 06:30)
Låg å drog mig en stund... kikade på Tv...
gick upp duschade länge.... snyggade till mig... bäddade plockade lite...
åkte till Neas skola å lämnade handskar vi glömde i går...
sen till Jobbet....
Jobbade hela dagen... de känndes så bra....


Är de Fel av mig att känna mig Glad?
Är de fel av mig att säga Det är skönt att vara ensam???
Är jag störd i huvet att säga att jag inte är Lessen för att barnen är hos Daniel.. där jag vet att dom har de jätte mysigt??
Jag får liite dåligt samvete över detta...
att jag inte är lessen utan bara känner lugn över att vara själv......
Ni får tycka vad ni vill men Tamefan ja Njuter så djävla mycket!!!!
Klart att jag saknar mina små tjejer men dom kommer ju om några dagar så jag LADDAR mina mamma batterier och passar på att vara Jag dom här dagarna....

När ja kom hem kirrade ja Go kaffe... Smörkola Latte och lite grönsaker. . Bra middag va??!! Bara för att jag kan!!!

Jag kopplade in min router och fick igång mitt wifii... Fy satan va ja är duktig=)

I morgon jobbar jag 9:45-18:15... jag behöver inte ha ångest över att ja måste rodda med simskolan för att ja jobbar sent.... Pappan fixar de!!!

Tänkte handtvätta min lilla bil nån dag efter jobbet.... och kanske gå på Bio med några vänner. ...

Jo ja veeet de har fan bara gått EN dag.. kanske ja kommer grina efter barnen i slutet på veckan.... MEN nu njuter jag bara...
I min härliga (kalla) lägenhet. ...🏡

Pussar på er
💜FIA

Kommentarer
Postat av: Kajza Palm

Håller med du!!! Vi behöver ALLA egentid och du vet att dina tjejjer har det toppen m sin pappa!!! Varför inte njuta lite under tiden!!! Tycker du tänker förnuftigt!!!!! Kram till dig

2014-01-20 @ 21:11:21
Postat av: Jessica

Vila 6 njut av lugnet, va FIA

2014-01-21 @ 11:43:27
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

*&

2014-01-21 @ 11:43:42
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0