Oskuld!!!

Nuni... har denhäringa blivit av med tatuerings oskulden på mig!!!!
I Tisdags va de dags.... för mig att äntligen Göra Michael Jackson Så klart... jag har tänkt på den läänge.. samma bild jag har här på bloggen!!!

De gjorde såååå ont första konturen... aaiijjj va ja skrek.. hahaha
men sen gick de asa Bra....




















Blev Såååå Nöjd!!! TACK!!!

jag va ledig i veckan. ... de har varit såååå fint väder... låg på femöre å solade badade Heela dan... Underbart! !!




Nu är sommaren Äntligen Här!!! sååå underbart!!!

jobbade sista dagen idag för Nu har Jag SEMESTEEEEEEEER! !! 🎶🎠🌞


hade Årliga sill lunchen på jobbet med Johan å Melissa.. såå gott å mysigt!!!


Nu sitter jag hos daniel. .. vi har varit å ätit på Long i oxd.. kina mat hade Linnea beställt... och hon fyller år i morgon så de va bara att Lyda..
jag åt faktiskt sushi! !!










Jag har ju lovat att sova här å vara med å sjunga i morgon bitti...
Vår Älskade Nea fyller 9 år... de är heeelt galet..

och I morgon är de dags för Fina Emma å Kjellis att Gifta sig!!!!
så underbart att gå på bröllop! !

Ha en Underbar Helg finisar!!!
Puss & Kram
FIA!!!
💕💕💕💕💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0